Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال عمان در آستانه رویارویی این تیم با ایران به تضعیف شاگردان کارلوس کی‌روش پرداخت.

به گزارش مشرق، گابریل کالدرون در رابطه با بازی امشب (یکشنبه) تیم‌های ملی فوتبال ایران و عمان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ اظهار داشت: عمان دارای بازیکنان توانمندی است که فوتبال مدرن را به خوبی بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها مشکل این تیم به نظرم عدم توانایی لازم در گلزنی و از دست‌دادن فرصت‌ها است.

سرمربی آرژانتینی پیشین تیم ملی فوتبال عمان ادامه داد: در بازی‌های مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا تحت‌تاثیر توانمندی‌های فنی محسن الغسانی (مهاجم) و محمد المسلمی (مدافع) در ترکیب تیم ملی فوتبال عمان قرار گرفتم. آنها می‌توانند در لیگ‌های قدرتمندی بازی کنند.

بیشتر بخوانید:

تیتر جالب روزنامه اماراتی برای بازی ایران و عمان

کالدرون در خاتمه گفت: تیم ملی فوتبال عمان در بازی‌های مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا تحت تاثیر اشتباهات داوری قرار گرفت اما به جو رقابت‌ها بازگشت و فکر می‌کنم این تیم قادر به آزار ایران است. ایران تیم باتجربه‌ای محسوب می‌شود اما فاقد سرعت و تناسب بدنی است! مساله‌ای که می‌تواند باعث خوشحالی بازیکنان عمان شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز بودجه 98 جام ملت های آسیا مرضیه هاشمی تیم ملی ایران جام ملت های آسیا 2019 سرمربی سرمربیگری عمان فوتبال کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۹۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه جذاب آلمانی برای نیمکت تراکتور

باشگاه تراکتور مذاکرات خود را با یورگن کلینزمن کاپیتان سابق تیم ملی آلمان برای هدایت این تیم آغاز کرد.

به گزارش مشرق، باشگاه تراکتور پس از قطع همکاری با پاکو خمس، با وجود مذاکره با گزینه‌های مختلف همچنان سرمربی جدیدش را انتخاب نکرده است.

این باشگاه روز گذشته در خبری مدعی مذاکره با یک گزینه پرافتخار و تلاش‌ها برای رفع موانع انتخاب وی خبر داده بود. ظاهراً باشگاه تراکتور مذاکرات مثبتی با یحیی گل‌محمدی انجام داده اما تاکنون موفق به کسب جواز نشستن سرمربی پیشین پرسپولیس روی نیمکت خود نشده است.

با این وجود از روز گذشته اتفاق جالبی در تراکتور رخ داده و آن هم آغاز مذاکرات هوشنگ نصیرزاده با یورگن کلینزمن، سرمربی پیشین تیم‌های ملی کره جنوبی، آلمان، آمریکا و بایرن مونیخ برای حضور در تبریز است.

حال باید دید مدیران این باشگاه می‌توانند این سرمربی ۵۹ ساله سرشناس را راضی به حضور در تراکتور کنند؟

کلینزمن پس از حذف تیم ملی کره در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا به دلیل نارضایتی کمیته فنی این فدراسیون ، مجبور به قطع همکاری شد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • کواچ قهرمان شد و خداحافظی کرد
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • استرس فوتسالیست هاباید کنترل شود/ سرعت پیشرفت آسیا ازما بیشتر است
  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟
  • مربی پیشین پرسپولیس سرمربی موقت تراکتور شد
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • گزینه جذاب آلمانی برای نیمکت تراکتور
  • تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران
  • رونمایی از گزینه جذاب تراکتور؛ اسطوره فوتبال آلمان به تبریز می‌آید؟