Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-27@01:26:25 GMT

عمان گرسنه موفقیت است

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۹۵۵۳

به گزارش پارس نیوز، 

حشمت مهاجرانی در مورد دیدار امشب ایران و عمان که ساعت ۲۰:۳۰ در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا برگزار می شود ، گفت: در مسابقات حذفی جای اشتباه نیست و عمان هم تیمی است که خوب مقاومت می‌کند. این تیم یک قدم عقب نمی‌گذارد. عمان اگرچه ستاره سرشناسی ندارد اما تیمش کاملا هماهنگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الحبسی دروازه‌بان اصلی عمان که در چارلتون انگلیس هم بازی کرده به دلیل مصدومیت غایب است اما دروازه‌بان جدید عمان هم ناجی تیم شده است.

وی افزود: در خط هافبک عمان بازیکنی مثل محمود جوهر دارد که یک بازیساز خوب است. و الفسانی بهترین مهاجم عمان است. این تیم البته دفاع آسیب پذیری دارد هرچند مدافعانش به خوبی به خط حمله و هافبک اضافه می‌شوند. ضمن اینکه فراموش نکنیم عمان گرسنه موفقیت است. نباید تصور کنیم عمان چون به عنوان تیم سوم صعود کرده ضعیف است. اگر بازی‌های این تیم مقابل ازبکستان و ژاپن را نگاه کنید متوجه می‌شوید که اگر اشتباه داوری نبود عمان تیم سوم گروه نمی شد. این تیم البته شانس قهرمانی ندارد ولی می‌تواند برای هر حریفی مشکل‌ساز شود. بزرگترین نقطه ضعف عمان دفاع‌های چپ و راست این تیم هستند. 

سرمربی اسبق تیم ملی با اشاره به نقاط برتری ایران عنوان کرد: تیم ملی ایران نقاط مثبت زیادی دارد نباید خطاها و اشتباهات گذشته را مرتکب شویم و می‌توانیم از سد این تیم عمان عبور کنیم.

مهاجرانی در مورد اینکه برخی از شیوه بازی تیم ملی مقابل عراق انتقاد کردند، گفت: اگر هدف از بازی با عراق حفظ صدرنشینی بود که بازی با عراق خوب بوده است. مربی تلاش کرد با ایجاد تعادل بین حمله و دفاع گل نخوریم به عنوان صدرنشین صعود کنیم تا راه هموارتری برای رسیدن به نیمه نهایی داشته باشیم. ما بعد از عمان باید با برنده چین و تایلند بازی کنیم. ضمن اینکه تیم ملی ایران نشان داده می‌تواند در جریان مسابقه سیستم‌های مختلفی را اجرا کند. ۴-۱-۴-۱ و ۳-۵-۲ و حتی ۴-۳-۳ را به خوبی اجرا می‌کنیم و مدافعان کناری تیم ایران تکنیک و سرعت خوبی دارند. البته در بازی با عراق در محوطه جریمه حریف کم تعداد حاضر می‌شدیم که در بازی با عمان نباید با آن روش بازی کنیم. 

وی در مورد حرف‌های کی‌روش که باعث ایجاد بحث‌ها و حواشی زیادی در اطراف تیم ملی شد، عنوان کرد: در این مدت زمان کمی که تا بازی تیم ملی باقیمانده فقط باید به تیم ملی آرامش بدهیم. وقت برای انتقاد و صحبت هست. بنابراین بهتر است در مورد حرف‌های کی‌روش چه مثبت و چه منفی صحبت نکنیم و فقط به فکر آرامش تیم ملی باشیم در آینده وقت به اندازه کافی برای این مسایل هست.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ایران انگلیس بازی عمان ژاپن تیم ملی تیم ملی ایران عراق نیمه نهایی چین تایلند ایران تایلند تیم ملی فوتبال ایران ژاپن عمان پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۹۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش اینچه درگاهی در موفقیت تاریخی ژیمناستیک ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ژیمناستیک ایران موفق شد اتفاقی تاریخی رقم بزند و برای اولین بار سهمیه المپیک را کسب کند. مهدی الفتی که پیش از این در بازی های آسیایی هانگژو موفق شده بود به مدال نقره دست پیدا کند این بار سهمیه المپیک پاریس را به دست آورد؛ آن هم در شرایطی که اگر اینچه درگاهی ریاست فدراسیون ژیمناستیک را بر عهده نداشت او به مسابقات کسب سهمیه اعزام نمی‌شد. این اعزام در شرایطی انجام شد که ژیمناستیک ایران به دلیل برخی اتفاقات دچار تلاطم شده بود و حضور افراد غریبه با ژیمناستیک در این فدراسیون، لطمات زیادی به این رشته پایه و مادر وارد کرده بود.

فراموش نکردیم روزگاری بود که حتی در مسابقات کسب سهمیه هم شرکت نمی‌کردیم چرا که مسئولان وقت فدراسیون ژیمناستیک اعتقاد داشتند ژیمناست‌های ایرانی استعدادی در این رشته ندارند و هزینه کردن برای کسب سهمیه المپیک، یک سیاست اشتباه است.

اینچه درگاهی از سال 1396 که ریاست فدراسیون ژیمناستیک را بر عهده گرفته تا به امروز موفقیت های زیادی برای این رشته رقم زده است. او با وجود سنگ اندازی های زیادی که مخالفانش انجام دادند ثابت کرد که می‌توان در ژیمناستیک هم صاحب مدال شد. فراموش نشود ژیمناستیک رشته ای است که بر خلاف رشته های دیگر که برای کشورمان مدال آور بوده‌اند در همه کشورهای دنیا دارای جایگاه ویژه ای است و در چنین شرایطی شانس کسب موفقیت بسیار کم است.

امروزه حتی مخالفان اینچه درگاهی هم اعتقاد دارند که او توانسته ژیمناستیک ایران را به اعتلا برساند. نکته‌ای که باید مسئولان ورزش کشور در نظر بگیرند سمپاشی کسانی است که از نتیجه انتخابات فدراسیون ژیمناستیک در 24 اردیبهشت واهمه دارند. آنها با ارائه اطلاعات اشتباه، تلاش می‌کنند روی تصمیمات وزارت ورزش تاثیرگذار باشند. به عنوان مثال آنها ابتدا اعلام کردند که الفتی جایگاه هشتاد و چهارم در رنکینگ فدراسیون جهانی دارد و اصلا از ابتدا هم شانسی برای کسب سهمیه المپیک نداشته است. در ادامه که این دروغ آنها با کسب سهمیه االمپیک نقش بر آب شد گفتند که الفتی از طریق ویلدکارت موفق به کسب سهمیه شده است. این دروغ پراکنی آنها فقط به یک دلیل خاص است. اینکه با حضور اینچه درگاهی در فدراسیون ژیمناستیک، آنها نمی‌توانند از او سهم‌خواهی کنند.

باید امیدوار بود انتخابات فدراسیون ژیمناستیک با حضور هر 3 کاندیدا برگزار شود؛ در غیر این صورت اتفاقات تلخی نه تنها برای ژیمناستیک که برای ورزش کشور رخ خواهد داد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899175

دیگر خبرها

  • پوستکوعلو: اهمیت رویارویی با آرسنال برای جلوگیری از اوج‌گیری رقیب‌ اصلی‌مان را درک می‌کنیم
  • حمایت استاندارد ایلام از رشد تولید در استان
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • عمان و امارات خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شدند
  • اول لب بود که دندان آمد/ آدم گرسنه اولویت دارد یا گربه محل؟!
  • رمز موفقیت تیم ملی فوتسال ایران/ ژاپن در حد و اندازه انتقام نبود
  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • نقش اینچه درگاهی در موفقیت تاریخی ژیمناستیک ایران
  • خودت دوست خودت باش: راز طلایی موفقیت (فیلم)
  • برنامه جهانی غذا: نیمی از ساکنان نوار غزه گرسنه هستند