Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش قم روز یکشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: فراخوان این جشنواره در 22 رشته حول محور موضوعی سبک زندگی حضرت امام از اول دی به تمام مدارس کشور داده شده و بیش از یک میلیون تن از فرهنگیان و همچنین 13 میلیون دانش آموزان بدون محدودیتی امکان شرکت دارند، از این رو امیدواریم 100 هزار اثر به دبیرخانه ارسال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ناصر حمزه ای بیان داشت: به طور حتم نام امام سر آغاز و استحکام بخش نهضت انقلاب اسلامی به شمار می آید، ولی پس از گذشت سه دهه از ارتحال ایشان‌ نام آن حضرت به خوبی برای افکار عمومی جامعه بویژه نسل جدید شناخته نیست.
وی با تاکید بر ضرورت تبیین دیدگاه های بنیانگذار انقلاب برای دانش آموزان در مقوله های گوناگون اجتماعی، مذهبی و مدیریتی گفت: پس از بررسی های به عمل آمده مشخص شد، مطالعه، تحقیق و پژوهش توسط دانش آموزان بهترین و موثرترین شیوه بارش فکری و ذهنی در بین آنها می باشد، چرا که هر مطلبی را خود بدست می آورند، ماندگاری بیشتری نیز در اذهان دارد.
وی اضافه کرد: کلیه فرهنگیان و دانش آموزان مقاطع گوناگون تحصیلی کشور می توانند با بهره گیری از ذوق، سلیقه و استعداد شخصی مطالبی پیرامون زندگی و سیره امام را جمع آوری نموده و ارسال کنند.
وی برپایی این جشنواره را از ابتکارهای آموزش و پرورش قم و حرکتی جدید و خلاقانه در راستای آشنایی جوانان با ابعاد متنوع زندگانی امام راحل عنوان کرد و گفت: علاقه مندان تا 28 اسفند برای ارسال آثار فرصت دارند، و پس از انجام مراحل داوری توسط داوران برجسته هنری کشور، اوایل اردیبهشت سال آینده طی اجلاسیه ای از 300 تن از برگزیدگان در شهر قم تجلیل به عمل خواهد آمد.
دبیر کمیته فرهنگی دانش آموزی ستاد بزرگداشت دهه فجر قم همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه 44 برنامه دانش آموزشی برای دهه فجر تدارک دیده شده است، گفت: مجلدی از دستاوردهای 40 ساله آموزشی استان تهیه و در نمایشگاه چهلمین سالگرد انقلاب استان ارائه خواهد شد.
نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی قم با شرکت 70 دستگاه مختلف از 14 تا 18 بهمن در مصلای قدس برپا می شود.
حمزه ای گفت: ارتباط مهدویت و فرهنگ ظهور با انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست از این رو در دهه فجر برگزاری سلسله نشست هایی با موضوع مهدویت و انقلاب اسلامی با‌ مشارکت فرهنگیان و دانش آموزان در دستور کار است.
دوازدهم تا بیست و دوم بهمن با عنوان دهه فجر نامگذاری شده است.
7403/ 6133/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آموزش و پرورش جامعه حضرت امام دانش آموزان قم جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۰۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 

قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری اختتامیه نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان در آبان ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: این رویداد ادای دین به باورهای دینی مردم و جزو نوآوری‌های جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع) است. 

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدمحمد هاشمی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در دیدار مدیران و دبیران جشنواره امام رضا (ع) اظهار داشت: در دور جدید جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری رضوی چند ایده مرکزی برای این کار وجود داشت که برای تخصصی شدن به سمت کارهای مردمی و اثرگذار پیش برود.

وی افزود: دومین ایده استفاده از چهره‌های فرهنگی و هنری بود که در صدر آن فرهاد قائمیان با تعهد همیشگی و عشق به امام رضا (ع) این مسئولیت را پذیرفت و اهتمام کامل و ویژه به کار گذاشتند؛ دیگر افرادی که همت کردند تا جشنواره‌ای برگزار شود و با کارگاه‌ها و رویکرد آموزشی آن دامنه‌های جدیدی در عرصه فرهنگ و هنر شکل بگیرد. با این مجموعه کارها، به این هدف خود نزدیک‌تر شدیم.

قائم مقام وزیر فرهنگ اضافه کرد: تلاش شد با تجمیع جشنواره‌های همگون و با اهتمام اعضا در بخش‌های سیاستی و اجرایی، کار قوام بیشتری پیدا کرده است.

برگزاری جشنواره دینی فیلم رضوان در آبان ۱۴۰۳

هاشمی گفت: اختتامیه اولین فیلم دینی فیلم رضوان آبان ۱۴۰۳ با دبیری محمدحسین لطیفی در این دوره از جشنواره رضوی برگزار می‌شود که امید است نقطه عزیمتی در این کار شود و با این کار ادای دینی در باورهای دینی مردم کرده باشیم و کار مؤثری باشد و این رویداد جزو نوآوری‌های جشنواره امام رضا (ع) است.

وی عنوان کرد: تلاش شده تا خروجی‌های جشنواره‌ها را تا انتها دنبال کنیم تا نتایج اثرگذاری داشته باشد و در خروجی انتهایی کار این نیت را به منصه ظهور برسانیم و به سبد محصولات رویدادهای مردمی اضافه شود.

قائم مقام وزیر فرهنگ با بیان اینکه راهبری جشنواره دوره بیست‌ویکم با مدیریت فرهاد قائمیان انجام شده است، عنوان کرد: امسال در کنار دیگر رویدادها، روایت آوای رضوی با حضور هوشنگ جاوید و احمد صبری به دبیری سیدمجتبی ذبیحی در حال انجام است، همچنین جشنواره روستایی رضوی در سطح ملی و به صورت حرفه‌ای با دبیران تراز ملی شکل مطلوبی به خود گرفته است.

منبع: ایرنا کد خبر 748336

دیگر خبرها

  • رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است
  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد
  • جدایی برگزاری بخش ملی و بین الملل جشنواره فیلم رضوان
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • رسالت معلم ،‌ارتقاء علمی و معنوی دانش آموزان است
  • طرح نوآورانه و متفاوت در یک مرکز آموزشی قم
  • رسالت معلمان ارتقای علمی و معنوی دانش آموزان است
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود