Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، خسروی رئیس منابع طبیعی شهرستان روانسر گفت:  قاضی شعبه ۱۰۱دادگاه کیفری احکام جایگزین برای ۳نفر از متخلفین عرصه های منابع طبیعی صادر کرد که در آن متخلفین بجای حبس وجریمه نقدی ضمن خلع ید از عرصه تصرفی هر یک به کاشت ۱۴۰۰اصله نهال در مکان تعین شده منابع طبیعی .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکسال نگهداری وحفاظت از آن وهمزمان ۸۱۰۰ساعت کار در بخش خدمات عمومی اداره محکوم شدند.


خسروی گفت: این احکام حسب نظر قاضی به جهت اصلاح رفتار متخلفین ورعایت حریم حفاظت از منابع ملی با در نظر گرفتن آئین نامه نحوه اعمال واجرای مجازات تکمیلی وآئین نامه اجرای ماده ۷۹ به کاشت نهال وخدمات عمومی تبدیل گردیده است که بدون شک تاثیر بیشتری در کاهش جرم خواهد داشت.

وی افزود: ما امیدواریم صدور اینگونه احکام ضمن اصلاح رفتار متخلفین زمینه ساز بازگشت سرسبزی به عرصه های تخریب شده باشد.

انتهای  پیام/ز



اصلاح رفتار متخلفین زمینه ساز بازگشت سرسبزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست طبیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۰۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵ هکتار از اراضی ملی کردستان رفع تصرف شد

رئیس کل دادگستری استان کردستان، گفت: در فروردین‌ماه ۷۵ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان رفع تصرف و به بیت‌المال بازگشت. - اخبار استانها -

‌حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، از رفع تصرف 75 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان کردستان در فروردین ماه سال جاری خبر داد.

وی افزود: از این میزان قریب به 22 هکتار مربوط به شهرستان سنندج، 15 هکتار مربوط به شهرستان بیجار ، 10هکتار مربوط به شهرستان سقز و مابقی مربوط به سایر شهرستانهای استان است.

رئیس‌کل دادگستری استان کردستان صیانت از اراضی ملی و نظارت مستمر بر اموال عمومی را یکی از اصلی‌ترین مصادیق حقوق عامه دانست و تصریح کرد: دستگاه قضایی در امر مبارزه با فساد و زمین‌خواری عزمی راسخ دارد و بدون هیچ گونه اغماض با متخلفان در این زمینه با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

وی گفت: مبارزه بی‌امان با فساد جزو برنامه‌های اولویت‌دار دستگاه قضایی در استان است.

حسینی با هشدار به متصرفان اراضی ملی و دولتی، یادآور شد: هر گونه تصرف این اراضی و تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی و منابع‌طبیعی خلاف قانون است و با مرتکبان آن وفق مواد قانونی برخورد خواهد شد. 

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • ۷۵ هکتار از اراضی ملی کردستان رفع تصرف شد
  • یک حلقه چاه آب غیر مجاز در تنگستان پلمب شد
  • حفاظت و حراست از اراضی ملی اولویت دستگاه‌های متولی باشد
  • لزوم ورود حوزه علمیه به عرصه درختکاری و حفظ منابع طبیعی
  • بیش از ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی عنبرآباد رفع تصرف شد
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • ترامپ سر به سر ایران خواهد گذاشت؟ /هشدار رسانه اصلاح طلب به دولت رئیسی درباره ۲ خطر در کمین ایران
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • جلوگیری از تخریب اراضی ملی در بم
  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی، در سال ۱۴۰۲ با ورود دستگاه قضایی آذربایجان غربی