Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و حسین ثوری رئیس فدارسیون بوکس کشور که میهمان تلفنی برنامه ورزش شبکه طبرستان بودند، حاضر به پاسخگوی در رینگ بوکس رسانه نشدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، مشکلات بوکس استان مازندران چند وقتی است که دستمایه گزارش‌های خبرنگاران استان مازندران و حتی رسانه ملی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نکته اینجاست که اعضای مجمع بوکس استان مازندران با ذکر دلیل عدم تخصص رئیس هیأت بوکس و ناتوانی در مدیریت، خواستار تغییر هستند و حتی نامه‌ای تنظیم کرده و به مدیرکل ورزش و جوانان مازندران ارسال کرده و خواستار برگزاری مجمع فوق‌العاده هستند.

گلایه‌های اعضای مجمع بوکس مازندران به مناظره تلویزیونی کشیده شد، براساس اعلام قبلی قرار بود که حافظ جعفری رئیس بوکس استان مازندران با یکی از اعضای مجمع مخالف مدیریت فعلی برگزار شود.

محمد خزائی نژاد از طرف اعضای مخالف رئیس فعلی حضور پیدا کرده و حافظ جعفری به جای خودش مسئول کمیته اجرایی بوکس استان را فرستاده که به اذعان بسیاری از متولیان بوکس استان هیچ تسلطی و آشنایی مناسبی با این رشته ندارد.

نکته قابل توجه در این برنامه، عدم پاسخگویی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و رئیس فدراسیون بوکس کشور بوده است که مسئول اصلی مشکلات به وجود آمده در بوکس استان مازندران محسوب می‌شوند.

مجری برنامه بارها و بارها از تریبون نسبت به عدم پاسخگو بودن مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گلایه کرد و حتی اعلام کرد که از قبل با رئیس فدارسیون بوکس هماهنگ کرده است.

مسئول کمیته اجرایی بوکس استان مازندران در پایان برنامه به جای جمع‌بندی مناسب درباره وضعیت بوکس استان مازندران، از رئیس هیأت بوکس استان مازندران و محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندورد در مجلس شورای اسلامی در مازندران تقدیر کرد که این موضوع مورد نقد و نظر برخی از فعالان رسانه‌ای قرار گرفته و تا حدودی به شائبه دخالت این نماینده مجلس در وضعیت نابسامان بوکس استان مازندران دامن زده است.

در هر صورت، فعالیت‌های اجتماعی بویژه آن نوع از فعالیت‌هایی که با جوانان ارتباط دارند، به‌شدت نیازمند آرامش، تمرکز، برنامه‌ریزی، هدایت، حمایت، نظارت و فضای دوستانه و صمیمانه هستند و ورزش نیز از چنین قاعده‌ای تبعیت می‌کند. بسیار ضروری است حاشیه‌های ورزش بوکس بسرعت از میان برداشته شود و فضای قابل قبولی برای جوانان آماده گردد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۰۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعی: اقدام وزارت ورزش بی سابقه بود

به گزارش خبرگزاری مهر، آئین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور، وزیر ورزش و جوانان، رؤسای کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و رؤسای فدراسیون‌ها و ورزشکاران برگزار شد. هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو به نمایندگی از خانواده بزرگ تکواندو از برگزاری چنین مراسمی تقدیر و تشکر نمود.

ساعی در این رابطه گفت: ورزش ایران اسلامی در آستانه رویداد بزرگ و پر اهمیت المپیک ۲۰۲۴ پاریس قرار دارد و ورزشکاران دارای سهمیه در تلاش برای به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی می‌کوشند. بر همین اساس معتقدم برگزاری مراسم و اهدا پاداش ملی پوشان ورزشی خیلی اهمیت دارد.

وی افزود: قهرمانان ورزشی برگزاری مراسم تجلیل از مدال آوران با حضور ریاست محترم جمهور در دو مرحله و در کمتر از ۱۰ ماه را به یاد ندارد. موضوعی که با تدبیر کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان به حقیقت پیوست تا افزایش انگیزه و روحیه ورزشکارانی که سهمیه المپیک کسب کرده اند را دوچندان نماید.

رئیس فدراسیون تکواندو ادامه داد: تدبیر و تلاش موفقیت آمیز کیومرث هاشمی و مجموعه مدیران و کارکنان وزارت ورزش و جوانان در تحقق نظریه مقام معظم رهبری، «ایران قوی، ورزش قوی می‌خواهد»، ستودنی و قابل تقدیر است که بدون شک ادامه این روند، توسعه پایدار ورزش را در همه زمینه‌ها در پی خواهد داشت.

ساعی در پایان گفت: بر خود وظیفه می دانم به نمایندگی از دبیر کل، نواب رئیس، اعضای هیأت رئیسه، رؤسای کمیته‌های مختلف فدراسیون، رؤسای هیأت‌های استانی، کادر فنی و اعضای تیم‌های ملی تکواندو، پاراتکواندو و خانواده پرافتخار تکواندو از تلاش‌های مجدانه و دلسوزانه وزیر محترم ورزش و جوانان در برگزاری چنین مراسم باشکوهی تقدیر و تشکر نمایم.

کد خبر 6099767

دیگر خبرها

  • بازدید مدیرکل ورزش و جوانان تهران از تمرین تیم ملی ژیمناستیک
  • ساعی: اقدام وزارت ورزش بی سابقه بود
  • یک «طلا» پایان بوکس ایران را خوش کرد/ زنگ خطر برای برخی اوزان
  • هیات های ورزشی ناشنوایان تقویم منسجم داشته باشند
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • جواب بده ۱۰۰ میلیون برنده شو؛ کلاهبرداری جدید
  • یک سوال جواب بده صدمیلیون برنده شو
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد