Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی آماده توسعه روابط با جمهوری آذربایجان است.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی تعدای از تجار آذربایجانی فعال در زمینه کشاورزی با حضور در محل استانداری با محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی دیدار کردند، شهریاری در این دیدار با اشاره به اشتراکات فراوان تاریخی، فرهنگی و دینی میان ایران و جمهوری آذربایجان گفت: توسعه روابط با جمهوری آذربایجان از اولویت های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه با اعلام آمادگی در جهت گسترش روابط با جمهوری آذربایجان افزود: آمادگی داریم در زمینه های مختلف بویژه در زمینه صادرات محصولات کشاورزی استان به بازارهای مختلف دنیا با جمهوری آذربایجان همکاری داشته باشیم.
مقام عالی استان همچنین از اتاق بازرگانی ارومیه خواست در خصوص ایجاد بستر همکاری های مشترک در زمینه تولید و صادرات محصولات کشاورزی با تجار جمهوری آذربایجان اهتمام ویژه داشته باشد.
تجار آذربایجانی نیز در این دیدار با بیان اینکه محصولات کشاورزی استان آذربایجان غربی از کیفیت بالایی برخوردار است، آمادگی خود را در جهت صادرات این محصولات بویژه سیب و انگور به بازارهای خارجی از جمله بازار روسیه اعلام نمودند.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آذربایجان غربی روسیه سیاست خارجی کشاورزی محصولات کشاورزی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۰۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   اعضای تیم ۱۴ نفره کانون دانش آموزی مدرسه شهید بروجردی بوکان در دوازدهمین دوره المپیاد آماده مرحله استانی رتبه اول را کسب و مفتخر به دریافت تندیس آیتم های مخاطرات طبیعی (پناه گیری و خروج ایمن در زمان زلزله) و آسیب های اسکلتی و مفصلی شدند.

در این دوره مسابقات تیم های میاندواب؛مقام سوم،سردشت؛مقاوم دوم و تیم شهرستان شوط موفق به کسب مقام بشردوستی شد.

دیگر خبرها

  • آمادگی ارمنستان برای خرید گاز از جمهوری آذربایجان
  • رئیسی: آماده تبادل ظرفیت‌ها با کشورهای آفریقایی هستیم
  • آماده تبادل توانمندی‌های ایران با کشورهای آفریقایی هستیم
  • آماده تبادل ظرفیت‌ و توانمندی‌های ایران با آفریقا هستیم
  • آماده تبادل ظرفیت‌ها وتوانمندی‌های ایران باکشورهای آفریقایی هستیم
  • رئیس‌جمهور: تفاوت معناداری در نگاه ایران و کشورهای غربی به قاره آفریقا وجود دارد / لزوم توسعه روابط ایران و آفریقا
  • رئیسی: اراده ایران و آفریقا در جهت توسعه روابط است
  • بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی
  • گردهمایی مددکاران ترویجی شهرستانهای ارومیه، نقده و اشنویه
  • مدیران آذربایجان غربی اهتمام ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذار دارند