Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@14:01:59 GMT

فوت یک نفر بر اثر گازگرفتگی در خیابان شهران

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۰۷۳۰

فوت یک نفر بر اثر گازگرفتگی در خیابان شهران

رکنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از فوت یک نفر در حادثه گازگرفتگی در خیابان شهران خبر داد.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران اظهار کرد: در ساعت ۲۲:۲۳ شب گذشته (شنبه بیست و نهم دی ماه) یک مورد حادثه گازگرفتگی در ساختمان مسکونی در محله شهران، خیابان توغانی به سامانه ۱۲۵ شهرداری تهران اعلام شد که بلافاصله یک ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: محل این حادثه یک مجتمع مسکونی ۵ طبقه ۲۰ واحدی بود که در طبقه منفی یک آن موتورخانه‌ای وجود داشت و دقیقا در کنار این موتورخانه یک اتاق کوچک ساخته شده بود.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران بیان کرد: زمانی که آتش‌نشان‌ها به محل حادثه رسیدند، مشاهده کردند که سه نفر از جمله یک مرد جوان و دو زن داخل این اتاق کوچک حضور داشتند و دچار گازگرفتگی شده‌اند.
ملکی گفت: با حضور عوامل اورژانس مشخص شد که مرد جوان جان خود را از داده است.
وی افزود: آتش نشان‌ها دو نفر دیگری را که در این حادثه دچار گازگرفتگی شده بودند، تحویل عوامل اورژانس دادند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران تصریح کرد: با حضور کارشناس آتش‌نشانی مشخص شد که نقص در دودکش‌های موتورخانه باعث انتشار حجم زیادی گاز مونوکسیدکربن و نفوذ آن به اتاقک باعث گازگرفتگی این افراد شده است.
اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

شوهر بی غیرتم می خواست مرا بفروشد / مهنوش در دادگاه اشک همه را در آورد + عکس اقدام منشوری 2 جوان در حمله به 2 دختر در ائل گولی تبریز + فیلم و عکس توطئه بی رحمانه مینا 16 ساله و ناپدری پلید برای به زندان انداختن مادر بی نوا اولین فیلم از تیراندازی وحشیانه در ورزشگاه سقز / این فوتبالیست به کما رفت + عکس طلاق یک زوج مشهدی حمام خون به راه انداخت / جنگ 20 زن و مرد با سلاح سرد و گرم + عکس گفتگو با خانواده های شهدای پلاسکو / از دخترکی که هنوز رخت سیاه بر تن دارد تا پیر شدن یک شبه یک مادر مرد تهرانی با چاقو و چکش به جان همسرش افتاد / دخترم را از دست مادرش نجات داد دختر جوان معلول در مرکز توانبخشی توسط 4 نگهبان و پرستار متجاوز حامله شد! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا 3 سال زندان به خاطر سوار کردن دختر غریبه به ترک موتور ماجرای دستگیری حامد کاویانپور چه بود؟ +فیلم اعتراف مرد مست به حمله وحشیانه به زن تهرانی + گفتگو در دیدار فرشته نجات با سرهنگ مهدوی بازمانده حادثه سقوط هواپیما در کرج چه گذشت؟ + فیلم و عکس 8 شرور مشهدی وسط خیابان راننده جوان را تکه تکه کردند محله ای در تهران که هنوز بوی مرگ می دهد !

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه اخبار حوادث حادثه گازگرفتگی سازمان آتش نشانی شهر تهران شهران در خیابان عکس فیلم زن مادر صبح مشهد جوان زندگی دختر جوان مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۰۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران جزییات حریق در خیابان لاله‌زار را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات حریق در خیابان لاله‌زار اعلام کرد: حدود یک ساعت پیش وقوع حریق در یک انبار ۲۰ متری بالای یک مغازه لوستر فروشی سبب بروز دود در خیابان لاله زار شد.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی در اسرع وقت همراه با تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: شعله زنی صورت گرفته و حریق بلافاصله اطفا شده است همچنین خوشبختانه این حادثه مصدوم و تلفات جانی به همراه نداشته است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • تکرار نشست زمین در خیابان شهیدان کاظمی/عمق فرونشست ۴ متر است
  • نشست زمین و ترکیدگی لوله در خیابان شهیدان کاظمی
  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان
  • امداد رسانی و نجات جوان کرمانی پس از سقوط در ارتفاعات
  • نجات جوان کرمانی از لبه یک پرتگاه در کوه صاحب الزمان
  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • نجات جوان کوهنورد با کمک آتش نشانی وامداد کوهستان