Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: بقایای هواپیمای بوئینگ 707 که در کنار فرودگاه فتح کرج سقوط کرده بود به فرودگاه مهرآباد منتقل شد.

حوادث رکنا: هواپیما بوئینگ 707 نهاجا صبح روز دوشنبه 24 دی ماه سال جاری با 16 سرنشین در کنار فرودگاه فتح کرج سقوط کرد.
این سقوط که بخاطر یک اشتباه صورت گرفته بود باعث شد تا هواپیما در منطقه ویلایی صفادشت فرود بیاید و هواپیما با محموله 30 تنی گوشت که از قرقیزستان به تهران پرواز کرده بود با سرعت وارد یک خانه ویلایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این سقوط و انفجار 15 تن کشته شدند و تنها مهندس پرواز که به کمک یک جوان فداکار که در منطقه ویلایی بود از مرگ نجات پیدا کرد.
بنا به این گزارش، بقایای هواپیمای بوئینگ 707 نهاجا صبح دیروز به پایگاه شکاری تهران واقع در فرودگاه مهرآباد انتقال یافت. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

شوهر بی غیرتم می خواست مرا بفروشد / مهنوش در دادگاه اشک همه را در آورد + عکس اقدام منشوری 2 جوان در حمله به 2 دختر در ائل گولی تبریز + فیلم و عکس توطئه بی رحمانه مینا 16 ساله و ناپدری پلید برای به زندان انداختن مادر بی نوا اولین فیلم از تیراندازی وحشیانه در ورزشگاه سقز / این فوتبالیست به کما رفت + عکس طلاق یک زوج مشهدی حمام خون به راه انداخت / جنگ 20 زن و مرد با سلاح سرد و گرم + عکس گفتگو با خانواده های شهدای پلاسکو / از دخترکی که هنوز رخت سیاه بر تن دارد تا پیر شدن یک شبه یک مادر مرد تهرانی با چاقو و چکش به جان همسرش افتاد / دخترم را از دست مادرش نجات داد دختر جوان معلول در مرکز توانبخشی توسط 4 نگهبان و پرستار متجاوز حامله شد! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا 3 سال زندان به خاطر سوار کردن دختر غریبه به ترک موتور فیلم لحظه حمله ده ها پسر جوان با گلوله برفی به 2 دختر در پارک ائل گلی تبریز / 2 تن دستگیر شدند + تصویر محله ای در تهران که هنوز بوی مرگ می دهد ! ماجرای دستگیری حامد کاویانپور چه بود؟ +فیلم کشف تونل های داعش در بابل / تیپ علی اکبر وارد عمل شد+ عکس این زن جوان چرا در پرواز هواپیمای بویینگ 707 بود ؟+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط اخبار حوادث فرودگاه حادثه سقوط کرج ساعت عکس فیلم زن مادر صبح مشهد جوان زندگی دختر جوان مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۰۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ

پخش مستقیم تصاویر یک باند فرودگاه بین‌المللی لس آنجلس، فرود ناموفق یک هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ را ضبط کرده است. در این تصاویر هواپیمای مسافربری بعد از باز شدن چرخ‌ها، روی باند می‌آید ولی موفق به فرود نمی‌شود و دوباره پرواز می‌کند. به گزارش رویترز این هواپیما دقایقی بعد موفق به فرود بی‌خطر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # هواپیما سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • (ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ
  • فیلم/ ورود هواپیمای رئیس‌جمهور به فرودگاه بین‌المللی سریلانکا
  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان
  • فرآیند تولید هواپیمای ترابری غول پیکر «ایلیوشین ایل-۷۶» (فیلم)
  • لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه (فیلم)