Web Analytics Made Easy - Statcounter

علوی مقدم با بیان اینکه دوران دفاع مقدس درخشان ترین مقطع تاریخ بعد از اسلام است، گفت: دشمن امروز در سطح وسیعی معنویات و اقتصاد مردم را هدف قرار داده است و به فرمایش مقام معظم رهبری دشمن در این جنگ نیز همانند جنگ سخت به فضل الهی ناکام می ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، « سید مجتبی علوی مقدم» شامگاه (شنبه 29 دی) در مراسم تجلیل و تقدیر از دست اندرکاران کنگره ملی 2 هزار شهید خراسان جنوبی اظهار داشت: بزرگداشت شهدا یکی از بزرگترین و مهم ترین اقدامات در این برهه از زمان محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه برگزاری گنکره ها در مقابل عظمت شهدا قطره ای در برابر اقیانوس بیکران است، گفت: شهدا به این گونه فعالیت ها نیاز ندارند و در حقیقت خودمان هستیم که باید امانت شهدا را حفظ کنیم.

 

ناکام ماندن دشمن در جنگ سخت با نظام

وی تاکید کرد: باید هوشیار و آگاه باشیم تا دشمنان نظام که همواره در حال ایجاد نفاق و براندازی انقلاب اسلامی هستند کاری پیش نبرند و در نقشه های خود شکست بخورند.

 

علوی مقدم با اشاره به اینکه دشمن در جنگ سخت ناکام مانده است، افزود: دشمن امروز در سطح وسیعی معنویات و اقتصاد مردم را مورد هدف خود قرار داده است و به فرمایش مقام معظم رهبری دشمن در این جنگ نیز همانند جنگ سخت به فضل الهی ناکام خواهد ماند.

 

اهمیت پیوند نسل جدید و جوانان شهید دوران دفاع مقدس

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی به نسل جوان انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: نسل جوان امروز به مراتب از آمادگی بیشتری برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی برخوردار است و این موضوع به برکت جان فشانی جوانانی است که برای استمرار انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند و پیوند نسل جدید و جوانان شهید دوران دفاع مقدس اهمیت بسیاری دارد.

 

وی بیان کرد: یکی از راهکارهای تلاش در حفظ انقلاب و نظام توجه به آثار دوران دفاع مقدس از جمله وصایای شهدا، آثار مکتوب از خاطرات جنگ، امدادهای غیبی دوران دفاع مقدس، صداقت در گفتار و عدالت در کردار است.

 

دفاع مقدس درخشان مقطع در تاریخ بعد از اسلام

علوی مقدم با توجه به اینکه درخشان ترین مقطع تاریخ بعد از اسلام طبق فرمایش مقام معظم رهبری دوران دفاع مقدس است، گفت: باید دوران دفاع مقدس را مستندسازی کنیم و به عنوان یک سند و برگ زرین و افتخار آمیز برای آیندگان حفظ کنیم.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در پایان با اشاره به کنگره ملی 2هزار شهید خراسان جنوبی اظهار کرد: این کنگره نشان داد که با وحدت و همدلی و انسجام می شود سخت ترین کارها را مدیریت کرد و نشان داد که اگر در امور جاری نیز این انسجام وجود داشته باشد موفقیت های بیشتری به دست خواهیم آورد.

پایان پیام/573

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان جنوب کرمان انقلاب اسلامی حجت الاسلام روحانی شورای عالی انقلاب فرهنگی سفر رئیس جمهور به گلستان شهید ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان حضرت زهرا س اردبیل دوران دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۰۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس

ایسنا/ایلام هم‌زمان با سال‌روز شهادت امام جعفرصادق(ع) استاندار ایلام با حضور در منزل شهید تازه‌تفحص شده دوران دفاع مقدس«محمدشفیع فیضی‌زاده» ضمن قرائت فاتحه، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

استاندار ایلام در این دیدار گفت: هر چه داریم از برکت وجود شهداست و ادامه راه، آرمان، اهداف آنان و خدمت‌گذاری به مردم از انتظارات شهدا از ما است که در این مسیر باید ثابت‌قدم باشیم.
بهرام‌نیا افزود: شهدا رستگار شدند و نزد پروردگار متعال روزی دارند این شهید والامقام، برای کشور، استان ایلام و خانواده فیضی‌زاده افتخاری بزرگ است.
استاندار ایلام یادآور شد: امروز که مصادف با سال‌روز شهادت امام جعفرصادق(ع) است بعد از ۴۱ سال، شاهد شناسایی و تفحص پیکر این شهید والامقام هستیم. ما از خانواده شهدا تشکر و قدردانی داریم چرا که خانواده شهدا صاحب اصلی این نظام هستند.
وی با بیان این‌که شهید فیضی‌زاده مظهر ایثار و فداکاری است، گفت: این شهید بزرگوار در آن مقطع، از دنیا و مادیات دنیا گذشت و برای دفاع از خاک این کشور در میدان حق علیه باطل به لقاءالله پیوست. 
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • یادواره شهدای روستای عیش آباد رفسنجان
  • همکاران ما در جنگ نرم دشمن آسیب می‌بینند و طعنه می‌خورند | نباید از چشم مردم مخفی و جهادشان مغفول بماند
  • مجموعه انتظامی در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد
  • تشییع و خاکسپاری جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • شهیدان در حقیقت شناسنامه واقعی ملت ایران هستند/ هر کس در جبهه می‌جنگید عباس انقلاب بود
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • تشییع پیکر شهید دوران دفاع مقدس در بوشهر+ تصاویر