Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-01@22:37:00 GMT

استقلال همین الان هم تقویت شده است

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۰۹۶۲

استقلال همین الان هم تقویت شده است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: نمی‌توان گفت استقلال برای نیم فصل دوم تقویت نشده چون همین الان سه بازیکن توانمند به تیم اضافه شده‌اند.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، تیم فوتبال استقلال به منظور سپری کردن اردویی آماده سازی در کشور ترکیه به سر می برد و این روزها بیشتر از همیشه مورد انتقاد هوادارانش قرار دارد و مدیران این باشگاه متهم به تعلل در نقل و انتقالات زمستانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایوب اصغرخانی پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به همین موضوع بیان داشت: این را قبول دارم که این تیم برای نیم فصل دوم به بازیکنانی جهت حضور پر قدرت تر نیاز دارد اما با این موضوع مخالف هستم که تیم هنوز تقویت نشده است.

وی اضافه کرد: به نظر من همین الان دو سه بازیکن جوان و تاثیرگذار به نفرات شفر اضافه شده‌اند. استقلال در نیم فصل نخست محسن کریمی، مرتضی آقاخان و داریوش شجاعیان را نداشت که الان این ۳ بازیکن را دارد. ۳ بازیکنی که در فاز تهاجمی هستند و قطعا به قدرت این تیم اضافه می‌کنند.

پیشکسوت آبی‌ها بیان داشت: آمار و ارقام نشان می‌دهد استقلال در فاز تدافعی کامل بود و آنها بهترین عملکرد را در خط دفاعی داشتند. تیم باید در فاز تهاجمی تقویت می‌شد که ۳ بازیکن توانمند به آن اضافه شدند.

اصغرخانی بیان داشت: شرایط استقلال با همین نفرات نسبت به نیم فصل نخست بهتر شده اما اگر مهاجمی بین المللی به این تیم اضافه شود قطعا شرایط بهتر هم خواهد شد. 

هافبک سابق آبی پوشان با بیان این نکته که تحت فشار گذاشتن مدیریت و کادر فنی باشگاه باعث از بین رفتن تمرکز آنها می شود اضافه کرد: بهتر است هواداران اجازه دهند اگر قرار است بازیکن جدیدی به این تیم اضافه شود، مسئولان باشگاه با دقت و تمرکز لازم این کار را انجام دهند تا کمترین خطایی در این انتخاب صورت گیرد. 

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۰۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ بازیکن نکونام برای فتح تبریز | امید آبی ها به یک بازیکن

در یکی از دو دیدار بزرگ هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال و تراکتور در تبریز به مصاف هم می‌روند. آبی پوشان می‌توانند امروز فاصله خود را با پرسپولیس افزایش دهند و حتی این احتمال نیز وجود دارد که این تیم صدر جدول را از دست بدهد.

به هر شکل، استقلال برای اینکه خیالش بابت حفظ صدر جدول رده‌بندی راحت باشد، نیازمند کسب پیروزی در این دیدار سخت و دشوار است و انتظار می‌رود که جواد نکونام نسبت به بازی قبل تیمش برابر شمس آذر، به‌جز تغییر اجباری در درون دروازه، با همان نفرات قبلی به میدان رود. باید دید خالدآبادی می تواند با عملکردش در این بازی حساس آبی ها را صدرنشین نگه دارد یا نه.

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با تراکتور:
محمدرضا خالدآبادی – روزبه چشمی – محمدحسین مرادمند – ایمان سلیمی – صالح حردانی – ابوالفضل جلالی – زبیر نیک نفس – آرش رضاوند – جلال‌الدین ماشاریپوف – مهرداد محمدی – گوستاوو بلانکو.

کد خبر 848577 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • شانس کم استقلال برای جذب مهدی قایدی
  • ۱۱ بازیکن نکونام برای فتح تبریز | امید آبی ها به یک بازیکن
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • بررسی اضافه شدن نام «خلیج فارس» به استقلال/ اولیایی:مالکان جدید باشگاه اول طرح توسعه ارائه بدهند
  • تغییر نام باشگاه استقلال؛ بدون مشکل یا تنش‌زا/ قانون چه می‌گوید؟
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • اختلاف دو وزارتخانه بر سر تغییر نام استقلال
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • رسمی: پسوند خلیج فارس به نام استقلال اضافه شد
  • مالک جدید، نام باشگاه فوتبال استقلال را عوض کرد