Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@11:40:16 GMT

26 تن سویای قاچاق در دلیجان کشف شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۱۰۸۳

26 تن سویای قاچاق در دلیجان کشف شد

خمین - ایرنا - فرمانده انتظامی دلیجان گفت: 26 تن سویای خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال از یک کامیون در دلیجان کشف و توقیف شد.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «علی هاشمی» افزود: این محموله قاچاق در راستای طرح عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا در مسیر یکی از راه های دلیجان کشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: در بازرسی ماموران پلیس از این کامیون مواد خوراکی قاچاق بدون هرگونه مدارک معتبر گمرکی حمل می شد.
سرهنگ هاشمی توضیح داد: این محموله قاچاق از استان های جنوبی به مقصد یکی از استان های شمالی در حرکت بود و در این عملیاتی راننده کامیون دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.


65 نفر در طرح پاک سازی شهرستان محلات دستگیر شدند
فرمانده انتظامی محلات گفت: در طرح عملیاتی پلیس شهرستان 65 نفر معتاد متجاهر، خرده فروش مواد مخدر و سارق دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.
سرهنگ «جعفر شمس بیرانوند» افزود: این اقدام در راستای طرح بهبودامنیت اجتماعی محلات در مناطق جرم خیز و نقاط آلوده با بهره گیری از توان تجهیزاتی پلیس اجرا شد.
وی ادامه داد: در این طرح برخورد قاطع با سارقان، معتادان متجاهر، قاچاقچیان، توزیع کنندگان مواد مخدر، مزاحمان نوامیس مردم، اراذل و اوباش در دستور کار قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: 49 دستگاه خودروی متخلف اعمال قانون، 2 دستگاه موتورسیکلت از خاطیان توقیف شد و یک کیلوگرم انواع مواد مخدر وچهار فقره سرقت نیز در این راستا کشف و ضبط شد.
شهرستان محلات و دلیجان از توابع استان مرکزی به ترتیب 55 و 50 هزار نفر جمعیت دارند.
7277/6013/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نظامي و انتظامي كشفيات كالاي قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۱۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی هرمزگان در محور مواصلاتی باغستان به سمت میدان سایت از یک دستگاه کشنده ماک مشکوک، یک دستگاه بیل مکانیکی قاچاق به ارزش ۷۰ میلیارد ریال کشف کردند.

وی افزود: بیل مکانیکی قاچاق به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: متهم نیز با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳۰ میلیاردی دستگاه‌های آزمایشگاهی قاچاق
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در فاروج
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران