Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان جام جهانی اسنوکر گفت: اگر پخش تلویزیونی بیشتری را شاهد باشیم حضور بخش خصوصی در اسنوکر بیشتر خواهد شد. ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

امیر سرخوش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،  در خصوص کسب مدال طلا در مسابقات اسنوکر جام جهانی شش توپ در قطر اظهار داشت: اولین دوره این مسابقات در قطر برگزار شد و از قهرمانان قاره‌ها از 12 کشور و در مجموع 32 نفر از بهترین‌ها حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات 4 روز طول کشید  و بازیکنان خوبی در آن حضور دارند که اسنوکربازان تایلندی با آمادگی کامل حضور داشتند.

وی در ادامه افزود: در فینال حریف  قدرتمندی از تایلند را پیش رو داشتم که در این دیدار حساس با نتیجه 7 بر 6 به برتری رسید. در نیمه نهایی نیز اسنوکر بازی از پاکستان را از پیش رو برداشتم. این حریف پیش از این احسان حیدری‌نژاد را شکست داده بود.

ملی‌پوش اسنوکر کشورمان در ادامه به تاثیر این مدال‌ها بر جذب مردم به این رشته تاکید کرد و یادآور شد: این مدال‌ها باعث می شود رسانه‌ها بیشتر به این رشته توجه کنند و باعث حضور اسپانسرها می‌شود. مردم عادی هم در جشنی که در فرودگاه برگزار شد حضور داشتند و سوالات زیادی را در مورد این رشته پرسیدند و خیلی‌ها علاقه مند شدند.

وی در خصوص نحوه اعزام‌ها و پرداخت هزینه برای حضور در مسابقات گفت: این مسابقات، آزاد و دعوتی بود. نصف هزینه توسط میزبان و هزینه بلیط و غذا را خودمان پرداخت کردیم. برخی از مسابقات تحت پوشش کمیته ملی المپیک است و فدراسیون هزینه اعزام آنها را پرداخت می‌کند اما برخی از مسابقات در تقویم آنها نیست که آنها را خودمان پرداخت می‌کنیم.

سرخوش در خصوص حضور اسپانسرها در این رشته گفت: اسپانسرهای این رشته شرکت‌هایی هستند که در همین حوزه بیلیارد فعالیت می‌کنند. اسپانسر من در مسابقات خارجی هم یکی از همین شرکت‌ها است. در مسابقات آسیایی پخش تلویزیونی داشتیم و شاهد حضور اسپانسرهای خوبی بودیم اگر پخش تلویزیونی بیشتری را شاهد باشیم حضور بخش خصوصی در این رشته بیشتر خواهد شد.

قهرمان جام جهانی اسنوکر تاکید کرد: فدراسیون متناسب با بودجه خود همواره از ورزشکاران حمایت می‌کند البته شرایط دلار تغییر کرده و این مسئله کار را سخت کرده است.

سرخوش در پایان گفت: در بحث استعدادیابی کارهای خوبی انجام شده و بازیکنان زیر 15 و 18 سال زیادی  در المپیادها و مسابقات شناسایی و جذب شدند. سرمربی تیم هم قرار است در استعدادیابی از ما ملی‌پوشان هم استفاده کند.

مدال طلای اسنوکر 6 توپ جام جهانی بر گردن سرخوش

 

انتهای پیام/

R7890/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط اسنوکر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسنوکر اسنوکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۱۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله اسنوکر باز انگلیسی به حسین وفایی: دیگر به اینجا برنگرد!

حسین وفایی، اسنوکر باز ایرانی که در رده نوزدهم جهان قرار دارد، در رقابت‌های جدول اصلی اسنوکر قهرمانی جهان برابر جاد ترامپ شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

بعد از این رقابت‌ها وفایی از شرایط میزبانی و بوی بدی که در محل برگزاری رقابت‌ها یعنی تئاتر کروسیبل وجود داشت انتقاد کرد. این سالن تاریخی در شفیلد قرار دارد و علاوه بر اجرا‌های تئاتر، این سالن میزبان مسابقات جهانی اسنوکر است.

شان مورفی، اسنوکر باز انگلیسی در واکنش به صحبت‌های حسین وفایی گفت: وفایی! خودت را آموزش بده و دیگر این‌جا برنگرد. او مجبور نیست که به این‌جا بیاید. این زمین مقدس است و برای من به عنوان یک اسنوکرباز حرفه‌ای تقریباً توهین‌آمیز است که او صراحتاً در مورد خانه ما این‌طور اظهار نظر کند. همیشه مادرم به من یاد داده است، اگر حرف خوبی برای گفتن ندارید، چیزی نگویید. شاید این مکان آن‌طور که برای ما خاص است، برای حسین خاص نباشد، اما این زمین برای بازیکنان اسنوکر مقدس است و حسین باید این را به خاطر داشته باشد.

وفایی درباره سالن کروسیبل چه گفت؟

حسین وفایی با انتقاد شدید از کروسیبل گفت که سالن نمادین اسنوکر جهان بوی بد می‌دهد و نیاز به رنگ آمیزی دارد. وفایی هم‌چنین اعلام کرد ترجیح می‌دهد دیگر در این سالن بازی نکند. او در صحبت‌هایش گفت: وقتی در کنار این سالن قدم می‌زنیم بوی بد به مشام می‌رسد. من صادق هستم وقتی در هر کشور می‌رویم و امکانات و رفتار خوبی می‌بینیم انتظار داریم در اینجا نیز شرایط خوب باشد، ولی این‌طور نبود.

رقابت‌های اسنوکر قهرمانی جهان تا ۱۷ اردیبهشت در شفیلد انگلیس برگزار خواهد شد. حسین وفایی و امیر سرخوش ۲ نماینده ایران در رقابت‌های انتخابی قهرمانی جهان بودند که سرخوش در دور مقدماتی حذف شد و وفایی نیز بعد از برتری برابر حریفانش در دور مقدماتی به جدول اصلی رسید و برابر جاد ترامپ قهرمان پیشین جهان شکست خورد.

دیگر خبرها

  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • حمله اسنوکر باز انگلیسی به وفایی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • حمله اسنوکر باز انگلیسی به حسین وفایی: دیگر به اینجا برنگرد!