Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان: بازیگر فیلم خفه‌گی گفت: مگر چند سال از عمر من باقی مانده که باز هم باید در انتظار پیشنهاد خوب بمانم. من کلاً پنج سال دیگر زنده‌ام و مطمئن باشید آخر سر جنازه‌ام را جلوی در تالار وحدت می‌گذراند، چند نفر سخنرانی می‌کنند و تمام. همه چیز برای یک بازیگر همین طور تمام می‌شود.

غلامحسین لطفی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درخصوص فعالیت‌های اخیر خود در عرصه بازیگری سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: واقعیت امر این سه مدیوم سینما، تئاتر و تلویزیون برای من و فعالیت‌های من خیلی بلندبالا هستند، زیرا من هیچ پیشنهادی از هیچ جا ندارم که بخواهم در مورد حرفی بزنم و یا نظری بدهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی دلیل کم کاری خود را اینگونه توصیف کرد: البته این را بگویم که برخی پیشنهادات وجود دارد، اما به شدت ضعیف، کمرنگ و تهی هستند. در برخی موارد هم که پیشنهاد خوب است انتظار دارند من با دستمزد بیست و پنج سال پیشم سر پروژه آن‌ها حاضر شوم و من ترجیح می‌دهم در خانه بمانم، اما ارزش خود را پایین نبرم.

بازیگر فیلم خفه گی در همین راستا ادامه داد: برخی می‌گویند شاید، چون به قزوین رفته‌ام پیشنهادات کم شده، اما واقعاً چه ربطی دارد. دوستان پیشنهاد خوب بدهند من دو ساعته خودم را به تهران می‌رسانم. متاسفانه فیلمنامه‌هایی که این روز‌ها به دست من می‌رسند واقعاً خیلی ضعیف هستند و متاسفانه طی سال‌های گذشته تغییری هم نکرده است.

وی با اشاره بر ایده‌های خود برای ساخت آثار سینمایی و تلویزیونی تاکید کرد: من چندین طرح را برای کارگردانی به آقایان پیشنهاد کرده‌ام، اما همه می‌گویند که اسپانسر بیاور. مگر من کارگردان یا بازیگر وظیفه‌ام آوردن اسپانسر برای پروژه آنهاست که چنین توقعی از من دارند.

این بازیگر پیشکسوت سینما درباره درآمد فعلی خود اضافه کرد: من شغلی به جز بازیگری ندارم، اما شانسی که آوردم اوایل انقلاب اسلامی ایران در اداره تئاتر استخدام شدم و هم اکنون ماهی دو میلیون تومان حقوق می‌گیرم، اما واقعاً در زمانه فعلی با دو میلیون تومان چه کار می‌توان انجام داد؟.

وی با تاکید بر دلتنگی خود برای بازیگری اذعان کرد: معلوم است که من دلتنگ بازیگری هستم. مردم هر روز از من می‌پرسند چرا دیگر در هیچ اثری حضور نداری، اما من چه دارم که بگویم و آیا اصلاً کاری از دست من بر می‌آید که انجام دهم؟. من مردم را دوست دارم و با عشق می‌خواهم برای آن‌ها بازی کنم، اما انگار به من و هم سن و سال‌های من بازی نمی‌رسد.

کارگردان "سریال آینه" در ادامه افزود: من نزدیک به پانزده سال است که سینما نرفته‌ام و آثار را اگر به صورت سی دی به دستم برسد نگاه می‌کنم، زیرا انگیزه‌ام را از دست داده‌ام.

لطفی با اشاره به سال‌ها غیبت خود در عرصه بازیگری خاطرنشان کرد: مگر چند سال از عمر من باقی مانده که باز هم باید در انتظار پیشنهاد خوب بمانم. من کلاً پنج سال دیگر زنده‌ام و مطمئن باشید آخر سر جنازه‌ام را جلوی در تالار وحدت می‌گذراند، چند نفر سخنرانی می‌کنند و تمام. همه چیز برای یک بازیگر همین طور تمام می‌شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: غلامحسین لطفی سینما کارگردانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۱۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مسوول ستاد اکرانهای مردمی جشنواره عمار شهرستان برخوار گفت: این فیلم همزمان با اکران در سینماهای سراسر کشور روز جمعه 7 اردیبهشت بصورت اختصاصی با حضور علی طاهرفر کارگردان و بازیگران آن از جمله تورج الوند، علی استادی و رضا ناجی در استان اصفهان در چهار سانس سینما ساحل، سینما چهار باغ و سینما فرهنگ خمینی شهر و تالار شهرداری دولت آباد اکران می شود.
ابراهیم معینی افزود: وی گفت: این فیلم دلبستگی‌های یک نقاشِ ساختمانِ عاشقِ سینما را روایت می‌کند که با اشتیاق تمام موفق به تولید چند فیلم کوتاه شده و در آرزوی ساختن نخستین فیلم سینمایی خودش است.
وی گفت: این فیلم برداشتی آزاد از کتاب آپاراتچی نوشته دکتر روح الله رشیدی است که رویدادهای آن در اوایل دهه 60 شهر تبریز می‌گذرد و برنده سیمرغ بلورین و جایزه ویژه هیئت داوران در بخش نگاه نو چهل‌دومین جشنواره فجر است.
این اثر محصول مشترک بنیاد سینمایی فارابی، سازمان سینمایی سوره و مدرسه سینمایی اندیشه و هنر «ماه» به تهیه کنندگی سجاد نصراللهی است.

دیگر خبرها

  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • بازیگری پوتین، ۲ عمارت و مسافران تایلند
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • خطیر: چه باشم چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • خطیر: چه باشم و چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • رونمایی از بزرگ‌ترین مسئله ایران و جهان که از فقر هم وحشتناک تر است
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران