Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@00:26:35 GMT

ترکیه به سخنان مک گورک واکنش نشان داد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۱۲۹۳

ترکیه به سخنان مک گورک واکنش نشان داد

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، «ابراهیم کالین»، سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه در پیامی توئیتری اظهارات «برت مک‌گورک»، نماینده سابق دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در ائتلاف بین المللی مبارزه با داعش علیه آنکارا را نادرست دانست و نوشت: مک گورک ادعاها و تبلیغات دشمنانان ترکیه را تکرار می کند.

پیش از این مک‌گورک، در مقاله ای در «واشنگتن پست»، ضمن انتقاد از تصمیم ترامپ جهت خروج از سوریه اظهار داشته که ترکیه شریک و متحد قابل اعتمادی نیست آنان در جنگ با داعش ان مساله را به خوبی نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کالین در واکنش به این اظهارات مک گورک در پیام توئیتری خود نوشت: «تحلیل شما نادرست است. اتهامات شما علیه ترکیه به تمام معنا پوچ بوده و فقط تکرار تبلیغات پ.ک.ک است. ترکیه جان صدها هزار عرب، کرد، سریانی و دیگر اقشار مردم سوریه را نجات داده است. می خواهید جان تازه ای به پ.ک.ک بدهید. چنین چیزی به واقعیت نخواهد پیوست».

انتهای پیام /

183 / 156 ترکیه آمریکا واکنش متحد قابل اعتماد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ترکیه آمریکا واکنش متحد قابل اعتماد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۱۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش همتی به سخنان قالیباف: با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید

به گزارش جماران؛ عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی نوشت: رئیس مجلس گفته اند؛ مالیات بر سوداگری شامل ۰/۵ درصد جامعه میشود و نگرانی ندارد!

حتی اگر درصد اعلامی درست هم  باشد، این نوع اظهار نظر بی توجهی به کار کرد علم اقتصاد و انتقال اثرات غیر مستقیم این نوع از مالیات ها به سایر طبقات جامعه و فراهم شدن اسباب خروج سرمایه از کشور است.

در واقع بر مبنای مالیات بر عایدی سرمایه از کسانى که به حکم عقل،در مقابل تورم از خودحفاظت می کنند، مالیات گرفته و صرفِ مخارجی میکنند که  غالباً برای رشد اقتصادی زیانبار هستند . 

بهتر است به جای این اقدامات، با علل تورم که موجب سفته بازی است، مقابله کنید و این قدر هم زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید! 

 

دیگر خبرها

  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • پیام‌های راهبردی سخنان ابوعبیده
  • پیام‌های راهبردی سخنان «ابوعبیده»
  • واکنش گسترده سینماگران به سخنان جنجالی مدیر پلتفرم نماوا
  • حماس بارها در طول مذاکرات نرمش نشان داده است
  • واکنش گسترده سینماگران به سخنان توهین آمیز مدیر نماوا
  • واکنش سینماگران به سخنان جنجالی مدیر یک پلتفرم و عذرخواهی نماوا
  • واکنش گسترده سینماگران به سخنان جنجالی مدیر یک پلتفرم و عذرخواهی نماوا
  • واکنش گسترده سینماگران به سخنان جنجالی مدیر یک پلتفرم