Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@12:12:51 GMT

(ویدئو) خلاصه بازی آرسنال ۲-چلسی صفر

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۱۲۹۶

تعداد بازدید : 3 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی نتیجه دربی حساس شهر لندن علاوه بر آرسنال و چلسی، برای تیم‌هایی مثل منچستر و تاتنهام هم از اهمیت بالایی برخوردار بود. هر نتیجه‌ای در این بازی روی حریفان نزدیک به این دو تیم تاثیر می‌گذاشت.

چلسی که در بازی رفت حریف را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داده بود در زمین آرسنال قصد امتیاز گیری داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان «اونای امری»، اما بعد از باخت در بازی قبل دوست نداشتند دربی را هم واگذار کنند. توپچی‌ها بازی را بسیار هجومی آغاز کردند. در دقیقه ۱۴ روی پاس «هکتور بیرین»، مهاجم هدف آرسنال یعنی «الکساندر لاکازت» موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند و ورزشگاه اتحاد را به دیگ جوشانی تبدیل کند.

آرسنال بعد از این گل نه تنها عقب نکشید که به حملات خود افزود. علاوه بر لاکازت این وینگر‌های سرعتی تیم یعنی «آرون رمزی» و «اوبامیانگ» بودند که دفاع چلسی را در نیمه زمین خودی حبس کرده بودند. دومین گل آرسنال را «کوشیلنی» در دقیقه ۳۹ روی پاس «پاپاستوپولوس» به ثمر رساند تا این نیمه طوفانی را آرسنال به سود خود به پایان ببرد.

در نیمه دوم «مائوریزیو ساری» فرمان حمله به شاگردان خود از جناحین را داد. آبی پوشان چلسی چند بار توسط «ویلین» و «رودریگز» فرصت‌هایی به دست آوردند، اما مدافعین آرسنال این موقعیت‌ها را دفع کردند. بیشترین امید آبی پوشان به ساق‌های «ادن هازارد» بود که این بازیکن تکنیکی را آرسنالی‌ها با یارگیری از کار انداختند.

این نیمه را آرسنالی‌ها به خوبی مدیریت کردند و اجازه گلزنی را به حریف ندادند. چلسی یکی از بازی‌های ضعیف خود را در این فصل انجام داد و در نهایت دربی حساس لندن را به حریف سرسخت خود واگذار کرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: چلسی آرسنال چلسی دربی لندن لیگ برتر انگلستان آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۱۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ خلاصه دیدار آرسنال ۵ - چلسی صفر

توپچی‌ها با تحقیر همشهری آبی‌پوش خود به رقابت با دو مدعی دیگر قهرمانی در لیگ برتر انگلیس ادامه دادند.

دریافت 154 MB

دیگر خبرها

  • ببینید | خلاصه بازی آرسنال ۵ - چلسی ۰
  • خلاصه بازی آرسنال ۵ - ۰ چلسی؛ برد با چاشنی تحقیر و صدرنشینی + ویدئو
  • فیلم/ خلاصه دیدار آرسنال ۵ - چلسی صفر
  • خلاصه‌بازی آرسنال و چلسی + فیلم
  • در تاریخ ماندگار شد / آرسنال چلسی را با 5 گل به توپ بست +فیلم
  • خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • گل برای پوچ، یک اخراج پرسروصدا در راه است
  • آرسنال ۵ - ۰ چلسی/ شیر‌های بی دندان به توپ بسته شدند+ فیلم
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)