Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - موسسه اعتبارسنجی اس‌اندپی، رتبه اعتباری « BBB-/A-۳» روسیه را تایید و اعلام کرد تراز مالی خارجی و عمومی قوی این کشور می‌تواند اقتصاد این کشور را در برابر شوک‌های تحریم‌های بین‌المللی احتمالی جدید، محافظت کند.

اس‌اندپی اعتقاد دارد که سناریویی که در آن آمریکا تحریم‌هایی را بر بازارهای ثانویه اوراق قرضه روسیه اعمال کند، در بازارهای مالی اختلال ایجاد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این سازمان رتبه‌دهی اعلام کرد: در ۲۴ ماه آینده در صورتی که با تحولات ژئوپولیتیکی، یک کشور خارجی تحریم‌های سخت‌تری را بر علیه روسیه اعمال کند، ما ممکن است از رتبه اعتباری روسیه بکاهیم.

هشدار اس‌اندپی جدیدترین هشدار یک موسسه رتبه‌دهی در مورد تاثیر منفی تحریم‌های آمریکا بر رتبه اعتباری روسیه است.

اس‌اندپی چشم‌انداز روسیه را دست‌نخورده و پایدار باقی گذاشت و اعلام کرد که در این تصمیم‌گیری  پاسخ مناسب سیاست‌گذاری دولت روسیه در شرایطی که تحریم جدیدی بر ضد مسکو وضع شود، در نظر گرفته شده است.

پیش از این هم موسسه اعتباردهی مودیز، در روز جمعه اعلام کرد که تحریم‌های آمریکا، به رتبه اعتباری روسیه آسیب می‌زند.

موسسه رتبه‌دهی فیتچ هم ماه گذشته اعلام کرد، درصورتی که آمریکا تحریم‌هایی را بر ضد خرید اوراق قرضه توسط دولت روسیه وضع کند، رتبه چشم‌انداز مثبت روسیه را کاهش خواهد داد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: روسیه پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۱۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین سمپوزیوم تکنولوژی درطراحی و بازطراحی برگزار شد

به گزارش گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا، لیلا مقیمی، دبیر علمی و اجرایی این سمپوزیوم گفت: در این سمپوزیوم سعی شده است تا دو دیدگاه فرآیند طراحی از ابتدا و فرآیند باز طراحی یا مقاوم سازی به صورت برعکس بررسی شود و تلفیق این دو به بحث و مناظره گذاشته شد.

وی افزود: از آنجایی که موضوع تکنولوژی است، موضوعاتی مربوط به معماری، یادگیری در ماشین و بازطراحی سازه های تاریخی مورد بررسی قرار گرفت.

دبیر علمی و اجرایی این سمپوزیوم کشور گفت: کشور ایران در یک منطقه خاص و دارای پیشینه تاریخی ارزشمند است؛ از این رو نگاه به طراحی های به روز، مدرن  و چشم انداز آن و نگاه به گذشته و بازطراحی ساختمان تاریخی در این سمپوزیوم مورد نقد قرار گرفت.

این سمپوزیوم دارای شش سخنران بود که با عناوین «چشم انداز آینده معماری کشورهای جهان اسلام» توسط محمدجواد مهدوی نژاد، «استفاده از فناوری‌های نوین چوب در مرمت» توسط صابر اسدی، «سیستم‌های پشتیبان تصمیم گیری احیایی-تطبیقی ابزار انتقال دانش درطراحی مناظر تاریخی» توسط پریچهر گودرزی،«تکنولوژی درAEC» توسط امیر حسین ستاری، «تکنولوژی و نماهای پیشرفته» توسط علی گوهریان، «طراحی و نوآوری-از تغییر در واقعیت» توسط کاوه یزدی فرد، «دانش یادگیری ماشین در طراحی معماری» توسط فرهبدحیدری ارائه شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چشم انداز سرمایه گذاری در بورس مثبت است
  • روسیه: با اعمال تحریم‌های احتمالی اروپا گاز گران‌تر می‌شود
  • چشم‌انداز روشن توسعه همکاری ایران و آفریقا طی ۲ دهه آینده
  • نخستین سمپوزیوم تکنولوژی درطراحی و بازطراحی برگزار شد
  • جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن
  • احتمال خروج توتال از پروژه ال‌ان‌جی روسیه
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • تحریم‌های اروپا علیه روسیه به نفع فروشندگان گاز
  • نمایندگان آمریکایی در سودای تحریم بانک‌های چینی
  • حیرت و درماندگی غرب در برابر شکوه قدرت سازی ایران