Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@06:56:24 GMT

«امروز روز پيروزي توست»

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۱۳۸۶

«امروز روز پيروزي توست»

«امروز روز پيروزي توست» اثر«مایک برشا» با ترجمه «ماندانا قهرمانلو» را نشر قطره روانه بازار نشر کرده است.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان، من مايلم شما را به توانايي‌هاي بالقوه‌تان معرفي کنم... در کتاب امروز روز پيروزي توست، به مدت 99 روزِ فراموش‌نشدني، شما مايک را خواهيد داشت، مربي موفقيت فردي‌تان، مربي‌اي که به گونه‌ي بي‌رحمانه‌اي صادق و رک و صريح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مايک با استفاده از شيوه‌ي برقراري ارتباط مستقيم و نيرومند به شما کمک مي‌کند منبع‌ها و توانايي‌هاي نهان دروني‌تان را کشف و از آن‌ها استفاده کنيد، توانايي‌هايي که شايد شگفت‌زده‌تان کنند. شما فقط با روزي سه يا چهار صفحه خواهيد ديد که بزرگ‌ترين اميدها و رؤياهاي‌تان نه تنها ناممکن نيستند، بلکه محتمل نيز هستند و روز به روز احساس خواهيد کرد که قدرت دروني‌تان بيش‌تر و بيش‌تر مي‌شود.

فکرهاي لحظه به لحظه‌ي شما از وضعيت مغلوب به وضعيت نيرومند جابه‌جا مي‌شود و رويکردهاي شما مثبت‌تر خواهند شد. «مفهوم‌هاي بسيار عالي فراواني در اين کتاب وجود دارند که شما را واقعاً شگفت‌زده مي‌کنند و تحت تأثير قرار مي‌دهند. هر کسي مي‌تواند از اين کتاب استفاده کند تا زندگي‌اش را به سطح بالاتري ببرد، من قوياً اين کتاب را به همه‌ي دوستان و مشتري‌هايم سفارش مي‌کنم.»

«امروز روز پيروزي توست» اثر«مایک برشا» با ترجمه «ماندانا قهرمانلو» را نشر قطره  در 464 صفحه روانه بازار نشر کرده است.

پایان پیام/37

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان شورای عالی انقلاب فرهنگی انقلاب اسلامی جنوب کرمان سفر رئیس جمهور به گلستان حضرت زهرا س حجت الاسلام روحانی ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان روزنامه شهید قطره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۱۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت سفارش ‌کتاب‌های درسی از امروز پنجم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس ؛ مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت : براین اساس نام نویسی برای پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم، نهم، یازدهم و دوازدهم از امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: گشایش نمایشگاه کتاب هرمزگان

محمد قویدل افزود: ثبت سفارس کتب درسی پایه‌های ورودی مقاطع تحصیلی نیز شامل اول ابتدایی، هفتم و دهم نیز از دهم تیرماه آغاز می‌شود.

وی گفت : هرمزگان 435 هزار دانش آموز دارد .

دیگر خبرها

  • فال شمع روزانه برای متولیدن ماه‌های مختلف امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال شمع روزانه برای متولیدن ماه‌های مختلف امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال شمع روزانه امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آغاز ثبت سفارش ‌کتاب‌های درسی از امروز پنجم اردیبهشت
  • ساعت دقیق بازی ایران و قرقیزستان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • فال شمع روزانه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • رئیس جمهور در دانشگاه لاهور: فکر و اندیشه ملت‌های ایران و پاکستان توانایی ارائه حرف‌های نو در حوزه فنی و علمی را دارد
  • رئیس جمهور: فکر و اندیشه ملت‌های ایران و پاکستان توانایی ارائه حرف‌های نو در حوزه فنی و علمی را دارد
  • رئیسی: فکر و اندیشه ملت‌های ایران و پاکستان توانایی ارائه حرف‌های نو در حوزه فنی و علمی را دارد