Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز یکشنبه در نشست بررسی مشکلات صنایع و رفع موانع تولید با بیان اینکه تعطیلی یک کارخانه تبعات منفی زیادی اقتصادی و اجتماعی با خود بدنبال دارد، افزود: براین اساس اقدامات قضائی و اجرایی در ارتباط با اشخاص حقیقی و حقوقی نباید تحت هیچ عنوان منجر به تعطیلی کارخانجات و بیکاری کارگران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: برای حل مسایل و مشکلات حقوقی و قضائی بخش تولید که با امور اجرایی متفاوت است باید نشست ها و کارگروه های جداگانه با حضور مدیران قضائی، دستگاه های خدمات رسان، امور مالیاتی، بیمه تامین اجتماعی بانک ها و صاحبان صنایع برگزار شود.
استاندار قزوین اظهار داشت: اگرچه در زمینه جذب تسهیلات رونق تولید در بین پنج استان کشور قرار داریم اما به این موضوع نباید رضایت دهیم و همه وقت و انرژی خود را صرف از میان برداشتن موانع صنعت و سرمایه گذاری کنیم.
زاهدی همچنین گفت: با سازوکار یاد شده می توان در راستای حل مسایل و مشکلات صنعت از جمله برخی صنایع بزرگ استان گام های خوبی برداشت.
وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی با اقدامات معمول و روزمره نمی توان مسایل و مشکلات کشور و استان از جمله در بخش صنعت را مرتفع کرد بلکه به یک اقدام جهادی و ویژه از سوی همه مدیران نیازمند هستیم.
3013
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان کشور اقتصادی و اجتماعی انرژی بیکاری سرمایه گذاری جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۱۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در همایش هم‌اندیشی و راهبردی مدیران بنیاد بین‌المللی یک بنیاد خیریه‌ای، گفت: امیدواریم بنیادهای خیریه‌ای در سال جدید بر دو مطلب بیش از امور دیگر متمرکز شود، اول با اشاره به شعار مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت در جهش تولید فراهم کردن شرایط اشتغال برای همه کسانی که در شرایط نامساعد قرار دارند و به طور خاص برای بانوان سرپرست خانوار لازم است و این امر ضمن کمک به تولید موجب زندگی عزتمندانه این بانوان خواهد شد.

وی افزود: مسأله دوم با توجه به چالش بزرگ جمعیتی تمرکز بر حمایت از خانواده‌ها در جنبه‌های اقتصادی و فرهنگی برای پیشگیری از سقط جنین است، آنچه پژوهش‌ها نشان می‌دهد علت عمده سقط جنین مسائل فرهنگی و بخشی از آن هم اقتصادی است که آبشار عاطفه‌ها می‌تواند با پشتیبانی از گروه‌های حامی جنین این امر را حمایت نماید.

کد خبر 6090559

دیگر خبرها

  • مشکلات امروز قزوین به دلیل بی توجهی به پیشگیری از جرم است
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • باید برای جهش تولید به رفع موانع پرداخت/ لزوم توجه به موضوع عفاف و حجاب در جامعه