Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان کامیون داران معترض در پاسخ به سوالی که مسئولان وزارت راه مدعی اند که کرایه‌ها را اصلاح کردند گفت: کرایه‌ها با فرمول‌هایی اصلاح شده که اصلاح واقعی نیست و این فرمول ...

عباس خاکبازان رئیس انجمن بین المللی یخچالداران شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو با بیان اینکه برخی از کامیون داران مبارکه استان اصفهان امروز تجمعی را مقابل سازمان راهداری برگزار کردند گفت: بسیاری از این رانندگان کارت‌های هوشمندشان قفل شده است، کامیون داران معترض در شهر مبارکه بیش از هزار نفر هستند، اما برخی به نمایندگی از آنان با یک اتوبوس به تهران آمده تا صدای اعتراض خود را به گوش مسئولان برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خاکبازان در پاسخ به سوال خبرنگار دانشجو مبنی بر اینکه مسئولان وزارت راه به ویژه سازمان راهداری در مصاحبه‌های خود گفته اند که به کامیون داران لاستیک‌هایی داده شده است، گفت: در استان تهران تنها یک بار به رانندگان لاستیک داده شده و برخی نیز در صف اعطای این یک لاستیک هستند، این مقدار واقعا هیچ است و نیازی را از رانندگان رفع نمی‌کند.

نمایندگان کامیون داران معترض در پاسخ به سوال دیگری که مسئولان وزارت راه مدعی اند که کرایه‌ها را اصلاح کردند گفت: کرایه‌ها با فرمول‌هایی اصلاح شده که اصلاح واقعی نیست و این فرمول سازمان راهداری کارساز نبوده و با یک مقدار تغییرات و ضرب و تقسیم فرمولی برای اصلاح کرایه‌ها اجرا کرده اند که به هیچ وجه کارساز نیست.  

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تجمع کامیون داران وزارت راه سازمان راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۱۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند

ایسنا/قم مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: در صورت دریافت کرایه تاکسی بالاتر از نرخ مصوب سال ۱۴۰۳، با متخلفین برابر مقررات برخورد قاطع صورت می‌پذیرد.

قاسم طالبی با اشاره به ابلاغ نرخ کرایه تاکسی در سال ۱۴۰۳ اظهار داشت : با توجه به ابلاغ نرخ کرایه سال ۱۴۰۳، کلیه رانندگان ملزم به دریافت کرایه طبق نرخ ابلاغی هستند.

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم، در صورت دریافت کرایه بالاتر از نرخ مصوب با متخلفین برابر مقررات برخورد قاطع  صورت می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه به‌منظور رفاه حال تاکسیرانان و مسافرین و مشکل در تهیه پول خُرد، رانندگان در اسرع وقت نسبت به تهیه و استفاده از دستگاه کارت‌خوان اقدام کنند، ابراز کرد: در این خصوص طبق هماهنگی به‌عمل‌آمده با بانک رفاه کارگران استان، شرایط بسیار مناسبی به مدت محدود جهت دریافت دستگاه کارت‌خوان (پوز سیار) فراهم‌شده است.

طالبی خاطرنشان کرد: رانندگان با توجه به محدودیت زمانی هرچه سریع‌تر جهت دریافت فرم‌های مربوطه به سازمان تاکسیرانی، طبقه زیرزمین، اتاق ۶ مراجعه کنند.

وی با تأکید بر اینکه تمامی تاکسی‌ها موظف به رعایت نرخ کرایه مصوب و الصاق برچسب نرخ در معرض دید مسافرین هستند، تصریح کرد: با اخذ هرگونه کرایه اضافی به‌شدت برخورد خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه دریافت کرایه اضافی می‌توانند مراتب را به همکاران ما مستقر در سامانه ۱۳۷ شهرداری و یا شماره تلفن ۳۶۶۲۸۸۰۰ با ذکر شماره پلاک و یا کد تاکسی اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • مسئولان در قبال بیت‌المال باید پاسخگو باشند
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • بیشترین نگرانی ما در اربعین کمبود ناوگان حمل و نقل است
  • ◄ چرا کرایه حمل و نقل بار ثابت ماند؟/ شاخص تن کیلومتر چه زمانی بروزرسانی می شود؟
  • دلیل تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس چه بود؟
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس