Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار روشن گفت: مهارت آموزی سربازان وظیفه، عامل افزایش سطح امنیت ملی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار روشن، امروز (۳۰دی) در نشست هم اندیشی قرارگاه مهارت آموزی سپاه روح الله استان مرکزی که با حضور عوامل اجرایی این طرح برگزارشد، ضمن تقدیر از فعالیت ها و خدمات فنی و حرفه ای در این راستا گفت: مهارت آموزی و کسب مهارت برای همگان لازم و ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول قرارگاه مهارت آموزی سپاه روح الله استان مرکزی، مهارت آموزی سربازان وظیفه را عامل افزایش سطح امنیت ملی دانست و بیان کرد: این آموزش ها در همه سطوح و زمینه ها مفید و قابل استفاده و کاربردی است.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت های سازمان آموزش فنی و حرفه ای تاکید کرد و ادامه داد: کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش امنیت ملی از ثمرات اجرای  این طرح در سراسر کشور است.

 

این مقام مسئول در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر توانمندسازی جوانان طی دوران خدمت مقدس سربازی اشاره کرد و گفت: توانمند سازی جوانان و آماده سازی این عزیزان برای ورود به بازار کار امری ضروری است وفرماندهان ارشد نیروهای مسلح دلسوزانه و انقلابی در صدد اجرایی نمودن این مهم در سطح ملی هستند.

 

سردار روشن اضافه کرد: طی تفاهمنامه منعقد شده با بانک رسالت به سربازان وظیفه دارای گواهینامه مهارت فنی و حرفه ای جهت خرید تجهیزات، ابزار و مواد مصرفی تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زایی ارائه خواهد شد.

 

مسئول قرارگاه مهارت آموزی سپاه روح الله استان مرکزی از اجرای طرح غربالگری افراد قبل از معرفی به آزمون ادواری خبر داد و گفت:با اتاق اصناف جهت تسهیل صدور پروانه کسب پایوران بعد از اتمام خدمت نیز مذاکراتی صورت گرفته است.

 

در ادامه این نشست مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی  نیز ضمن تشریح ابعاد مختلف اجرای طرح سربازان وظیفه در سطح استان به ارایه گزارشی از اقدامات انجام شده پرداخت.

 

شاه محمدی افزود: تعهد آموزشی این طرح 1404نفر دوره در سطح استان بوده که طی 9ماه ابتدای سال1978نفردوره  برپا گردید که این میزان 40درصد فراتر از تعهد هدف گذاری شده است.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور به گلستان شورای عالی انقلاب فرهنگی ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان جنوب کرمان انقلاب اسلامی تودیع و معارفه طرح هر مسجد یک خبرنگار تشییع شاه محمدی فنی و حرفه ای سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۱۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرفه‌آموزی به جای مدرک‌گرایی در دستورکار دولت است

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری ظهر چهارشنبه در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: یکی از توفیقات کشور ایران مشارکت مردم در کلیه امور است و تجربه ثابت کرده حضور مردم در پیش‌برد اهداف نقش بسزایی دارد.

وی افزود: تأمین فضا، زیرساخت و تجهیزات آموزشی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش یکی از زیرنظام‌های ۶ گانه است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: به دنبال سند تحول در دولت سیزدهم گام‌های خوبی برداشته شده است و سهم خیرین در این سند بسیار زیاد است.

حیدری عنوان کرد: در دولت سیزدهم ۲۲۰ باب کلاس ساخته شده و ۳۶۰ باب در حال ساخت است، همچنین ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار در سفر رئیس جمهور جهت توسعه و تجهیز مدارس اختصاص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: باید کلیه مدارس کانکسی و خشت و گلی در چهارمحال و بختیاری به مدارس پایدار تبدیل شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری یکی از کارهای ارزشمند و ماندنی دولت سیزدهم را رتبه‌بندی معلمان عنوان کرد.

حیدری یکی از برنامه‌های جدی دولت حرفه‌آموزی به جای مدرک‌گرایی دانست و اضافه کرد: این کار می‌تواند در اشتغال دانش‌آموزان در آینده بسیار تأثیرگذار باشد.

وی بیان کرد: توسعه هنرستان‌ها از اولویت‌ها است، معلمان و کادر مدرسه می‌توانند اساس آموزش را تشکیل دهند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بیش از یک هزار معلم در چهارمحال و بختیاری به کارگیری شد، یادآوری کرد: در مناطق محروم به مدارس و فضاهای آموزشی توجه جدی صورت می‌گیرد.

حیدری به علاقه خیرین خارج از کشور برای مدرسه‌سازی و سرمایه‌گذاری در ایران اشاره و عنوان داشت: باید از این ظرفیت استفاده شود.

وی بر لزوم استفاده از توان نیروهای جهادی و نهادهای انقلابی تاکید کرد و گفت: نباید از منابع مالی و پتانسیل دستگاه‌های دولتی در این زمینه غافل شد.

کد خبر 6100351

دیگر خبرها

  • طهانی مقدم: طرح سربازی حرفه ای باعث افزایش کارآمدی سربازان می‌شود + فیلم
  • ادعای معاون آموزش و پرورش درباره شیطنت مافیای کنکور
  • حرفه‌آموزی به جای مدرک‌گرایی در دستورکار دولت است
  • معافیت پزشکی سربازان حین خدمت چطور انجام می‌شود؟
  • اظهارات رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمان در مورد بورسیه صنعتی دانشجویان
  • تسریع در روند رسیدگی به معافیت پزشکی سربازان حین خدمت
  • وکلا وظیفه سنگینی در حفظ جایگاه خود و وکالت دارند
  • امتداد مهارت آموزی با مشارکت فنی و حرفه‌ای در شبکه آموزش سیما
  • ارائه بیش ۲۰ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در خوزستان
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد