Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدیان گفت: گازرسانی به بخش هزارجریب کار بزرگ دولت تدبیر و امید بود که نشاط و امید را به مردم تزریق کرده است و ۳۴ روستا در دهه فجر امسال گازرسانی می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، سرهنگ « محمد محمدیان» شامگاه شنبه (29 دی ) در جلسه شورای اداری شهرستان نکا افزود: توجه به طرح ها و پروژه های عمرانی در بخش های مختلف مهم است و متاسفانه برخی از طرح ها عقب مانده است و دستگاه اجرایی اطلاعی از طرح ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان کرد: نمایشگاه دستاوردهای چهل سالگی انقلاب کاری موثر برای بیان عملکردهای چهل سال انقلاب است که در مصلای نکا برگزار می شود و افراد و مسئولان مربوطه در این بخش جدی وارد عمل شوند.

 

به گفته معاون فرماندار نکا، در برف اخیر تلاش ها و زحمات راهداران، هلال احمر، برق، منابع طبیعی، نیروی انتظامی و دستگاه های همراه ستودنی بود و جای قدردانی دارد.

 

محمدیان گفت: در بحران نیازمند لودر و گریدر هستیم و امیدواریم صنعت، معدن و تجارت با همکاری بیشتری وارد عمل شده و با هماهنگی انجام شده با کارخانجات شن و ماسه طوری برنامه ریزی شود که این امکانات در اختیار قرار گیرد.

 

وی با اشاره به بازگشایی تمام راههای اصلی و فرعی نکا، یادآور شد: برخی از راههای فرعی مناطق کوهستانی نکا بازگشایی نشده بود که با تلاش راهداری بازگشایی شد و برق تمام روستاها وصل شده است.

 

معاون فرماندار نکا افزود: با توجه به در پیش بودن چهل سالگی انقلاب و دهه فجر، مسئولان ادارات اطلاعات پروژه ها را در اختیار داشته و سرکشی از طرح ها را با قوت در دستور کار داشته و نواقص را برطرف کنند.

 

به گزارش شبستان، رعایت و حفظ حجاب و عفاف در ادارات و نهادها، بازدید از ادارات، هم افزایی و هم اندیشی، ورزش کارکنان در روز چهارشنبه، توجه به ورزش بانوان از مواردی بود که مورد تاکید معاون فرماندار نکا در این جلسه بود.

 

 

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور به گلستان ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان جنوب کرمان انقلاب اسلامی طرح هر مسجد یک خبرنگار خبرگزاری شبستان تشییع ارتش محمد محمدیان نمایشگاه دستاوردهای انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۱۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامی: برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای، با حضور جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگر چه فشار نظام سلطه در جهت این است که اجازه ندهد هدف صلح آمیز برنامه هسته‌ای ایران محقق شود، اما با همه این محدودیت‌ها و هزینه‌های تحمیلی استقبال از این اجلاس علمی خوب بوده است و شخصیت‌های با سابقه‌ای با وجود مانع تراشی‌ها در آن شرکت کرده و مقالات خوبی ارائه شده است.

وی ادامه داد: این مقالات به صورت شفاهی و ویدئو کنفرانسی ارائه می‌شود.

اسلامی تصریح کرد: هدف ما این است که این مقالات و دستاوردها تراز علم و فناوری ایران را به دنیا نشان دهد. ما برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم این فناوری‌ها را به سایر کشورها منتقل کنیم تا حصارها شکسته شده و یک نظام علمی متفاوتی ظهور کند.

وی افزود: این امر نیازمند لوازمی است و یکی از قدم‌های آن برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای بود و امیدوارم اهداف تعیین شده به محقق شود.

کد خبر 6098080

دیگر خبرها

  • خسروپناه: دستاوردهای دانش‌آموزان سمپادی تمدن نوین اسلامی را محقق کرده است
  • اسلامی: برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم
  • اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای ایران بازدید کرد
  • برپایی نمایشگاه مشاغل دانش‌آموزی زارچ 
  • فیلم| دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • برپایی نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی دختران دانش آموز
  • دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی سمپاد برگزار می‌شود
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان فنی و حرفه‌ای
  • برپایی نمایشگاه متفاوت با موضوع عفاف و حجاب در یزد
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه