Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، محسن شکرنیا، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، صبح امروز، 30 دی‌ماه در نشست اعضای شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و مسئولان کارگروه‌های ستاد اجرایی استان، بیان کرد: 340 برنامه شاخص برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به ستاد ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: مراسم یوم‌الله 12 بهمن نیز که سالروز بازگشت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی بوده، باشکوه‌تر و در ترازی بالاتر از سال‌های قبل به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار خواهد شد.
شکرنیا افزود: مراسم زنگ انقلاب در مدارس نیز به دلیل تعطیلی روز 12 بهمن‌ماه، روز 13 بهمن‌ماه به صدا درخواهد آمد و همچنین به دلیل تقارن این ایام با شهادت حضرت فاطمه(س)، شئون حفظ ایام فاطمیه و بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در مقطع کنونی، در فضاسازی و تبلیغات شهری، علاوه بر پرچم مقدس جمهوری اسلامی باید از پرچم مزین به نام حضرت فاطمه(س) استفاده شود.
وی با اشاره به اینکه 20 بهمن‌ماه نیز سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) است، بیان کرد: اول، دوم و سوم ایام فاطمیه که از 17 تا 21 بهمن، باید نسبت به برافراختن بیرق‌های عزا با نام مبارک حضرت فاطمه(س) در میادین شهری اقدام شود و از هرگونه چراغانی خودداری شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: از غروب 21 بهمن‌ماه نیز با جمع‌آوری پرچم‌های عزا، آماده جشن چهل سالگی انقلاب و 22 بهمن و خلق حماسه باشکوه‌تر از سنوات قبل خواهیم بود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۱۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مرتضی صفری در حاشیه بازدید از خانه انصاری ارومیه اظهار کرد: مرمت این بنای تاریخی در چند فصل انجام می‌شود و در این فصل مرمت و به‌سازی سازه‌ای بنا، حذف الحاقات نامتجانس و آسیب‌رسان و ساماندهی و اجرای تاسیسات برقی و مکانیکی انجام می‌شود.   مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی انجام مرمت‌های معماری اعم از نازک‌کاری و اجرای کف‌سازی متناسب، بازسازی بخش‌های تخریب شده بنا مطابق الگوی تاریخی، ساماندهی و محوطه‌سازی بنا و نیز اجرای دیوار محوطه حیاط ضلع جنوبی جزو اقداماتی مرمتی این بنا هستند.   او گفت: هزینه مرمت در نظر گرفته شده در این فصل از مرمت بالغ بر بیست میلیارد ریال است.

دیگر خبرها

  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب نور
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد
  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود