Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-07@11:31:28 GMT

چراغ سبز ستاره فرانسوی به رئال مادرید؟

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۱۹۴۰

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از اسکای اسپورت، کیلیان ام‌باپه، یکی از گزینه‌های اصلی جایگزینی کریستیانو رونالدو در رئال مادرید است. این استعداد جوان فرانسوی بعد از درخشش در جام جهانی در حال‌ حاضر هم با پاری ‌سن‌ ژرمن می‌درخشد. او در دیدار شب گذشته برابر گنگام هت‌تریک کرد تا به صدرنشینی خود در جدول بهترین گلزنان ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ام‌باپه بار دیگر به احتمال حضورش در رئال مادرید واکنش نشان داد. این مهاجم به قراردادش اشاره کرد و گفت‌: من از حضور در پاری ‌سن‌ ژرمن خوشحالم و تا سال ۲۰۲۱ با این تیم قرارداد دارم. هنوز زود است که درباره فصل بعد سخن به میان آورم. اگر شیفته حضور در رئال مادرید بودم هم اکنون در این جا احساس آرامش نمی‌کردم. با این حال هیچ چیز در فوتبال غیر ممکن نیست.

او در بخش پایانی صحبت‌های خود، اظهار کرد: آن چه در حال‌ حاضر می‌دانم این است که تا پایان فصل جاری در پاری ‌سن‌ ژرمن می‌مانم و بعد از آن باید ببینم چه خواهد شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۱۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد

داور سرشناس ایتالیایی به عنوان داور دیدار تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و بوروسیا دورتموند انتخاب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به طور رسمی اعلام کرد که دیدار سه‌شنبه شب تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و بوروسیا دورتموند در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را دانیله اورساتو از ایتالیا در ورزشگاه پارک‌دوپرنس شهر پاریس سوت خواهد زد.

دو هموطن اورساتو یعنی چیرو کاربونه و آلساندرو جالاتینی نیز او را در امر قضاوت این بازی یاری خواهند کرد. همچنین ماسیمیلیانو ایراتی از ایتالیا نیز به عنوان داور VAR (کمک داور ویدئویی) ایفای نقش خواهد کرد.

پیروزی نفسگیر دورتموند برابر PSG در شب فرصت‌های سوخته

بازی رفت با برتری یک بر صفر شاگردان ادین ترزیچ همراه شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت بی‌وقفه زیدان از رئال، حتی در دنیای سرعت
  • امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید
  • زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد
  • دنیله اورساتو داور جدال برگشت پاری سن ژرمن و دورتموند
  • عکس| جشن قهرمانی ستاره رئال مادرید در آغوش مادر
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • با نماد برج ایفل؛ طرح لو رفته از پیراهن دوم پاری سن ژرمن برای فصل 25-2024 / عکس
  • خانه‌ای به قیمت 15 آپارتمان در تهران! امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید (+عکس)