Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ​وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، حسن رنجبر عسکری را به سمت سرپرست دانشگاه ولی‌عصر(عج) منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منصور غلامی، ​وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی،  حسن رنجبر عسکری را به سمت «سرپرست دانشگاه، ولی عصر (عج)» منصوب کرد.

در حکم  غلامی خطاب به  رنجبر آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست «دانشگاه، ولی عصر (عج)» منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود با بهره‌مندی از تجارب همه اعضای هیات علمی دانشگاه و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی، وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.
امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.

بر اساس اعلام وزارت علوم، حسن رنجبر متولد سال ۱۳۳۹ در شهرستان رفسنجان، دارای دکترای فیزیک نظری از دانشگاه شیراز است و هم اکنون استاد گروه فیزیک دانشکده علوم پایه دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان است.
مدیر گروه فیزیک و مدیر دفتر نظارت و ارزیابی و معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان از سال ۱۳۷۵ تا سال ۱۳۸۵، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه از سال ۱۳۸۹ تا تیرماه ۱۳۹۵ و قائم مقام ریاست دانشگاه از سال ۱۳۹۵ تاکنون، مدرس برتر گروه فیزیک در سال‌های ۸۷، ۸۸، ۸۹ و ۹۳، پژوهشگر برتر گروه فیزیک در سال‌های ۸۶، ۹۰، ۹۴ و ۹۶، پژوهشگر برتر دانشکده علوم در سال‌های ۸۷، ۹۱، ۹۳ و ۹۷، پژوهشگر برتر پیشکسوت در سال ۱۳۹۲ و معاون پژوهشی برتر استان کرمان در سال ۱۳۹۱ از فعالیت‌های اجرایی وی است.

چاپ ۵۷ مقاله در مجلات معتبر علمی – پژوهشی داخلی و بین‌المللی، ارائه ۱۲۵ مقاله کنفرانسی، راهنمایی و مشاوره ۶۱ پایان‌نامه کارشناسی ارشد، راهنمایی پنج رساله دکتری، تألیف کتاب، مجری و همکار طرح‌های پژوهشی مختلف از اهم فعالیت‌های پژوهشی دکتر رنجبر است.

وزیر علوم در نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های دکتر محمدعلی دهقان رئیس سابق دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان در طول تصدی این مسئولیت تقدیر و تشکر کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه ولیعصر رفسنجان وزیر علوم تحقیقات فناوری منصور غلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۱۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم

رئیس دانشگاه شاهد از احداث اولین خوابگاه متاهلی این دانشگاه با ظرفیت ۳۳ واحد در محوطه دانشگاه شاهد خبر داد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، احمد چلداوی، رئیس دانشگاه شاهد در نشست خبری تشریح برنامه‌های این دانشگاه گفت: دانشگاه شاهد شامل ده دانشکده است که در حوزه علوم پزشکی و علوم انسانی و علوم پایه است که ۳۸ کارشناسی، ۱۰۰ رشته ارشد هستند.

وی افزود: دانشگاه شاهد در مجموع ۶ هزار دانشجو دارد که در سطوح مختلف تحصیلی مشغول تحصیل هستند.


وی ادامه داد: در حوزه پژوهش بودجه پژوهشی را ده برابر کردیم که پژوهانه اساتید هم ده برابر شد.


چلداوی اضافه کرد: حدودا قرارداد‌های ارتباط با صنعت ما ۱۷ برابر و مبلغ آن هم ۱۴ برابر شد.

وی ادامه داد: هزار متر مربع مرکز نوآوری راه اندازی کردیم، مرکز رشد دانشگاه هم راه اندازی شده است.


وی با اشاره به حوزه فرهنگی گفت: دوره‌های هم اندیش اساتید برگزار می‌شود، اردو‌های راهیان نور و مشهد را داشتیم و در دو شاخص مهم فرهنگی رتبه اول را کسب کردیم.


رئیس دانشگاه شاهد گفت: پذیرش دانشجو در این دانشگاه به صورت غیر متمرکز است و ۴ برابر ظرفیت دانشجو معرفی می‌شود که با برگزاری مصاحبه دانشجویان پذیرش می‌شوند.


وی خاطرنشان کرد: دانشجویان دختر در انتخاب دانشگاه می‌دانند که پوشش برتر را دارد و در دانشگاه شاهد چادر پوشش دانشجویان است.


چلداوی گفت: جمعیت دانشجویی دانشگاه شاهد ۵۰ درصد دختر و ۵۰ درصد را نیز پسران تشکیل می‌دهند.


وی ادامه داد: ۳۴۴ عضو هیات علمی در دانشگاه شاهد داریم که سرانه مقالات بین المللی ۱/۵ به ازای هر استاد است.

چلداوی گفت: خوابگاه متاهلی نداشتیم و در اولین اقدام یک خوابگاه ۳۳ واحدی در مرحله تدوین نقشه است که در محوطه دانشگاه احداث خواهد شد.


وی افزود: دانشگاه شاهد سیاست زده نیست، اما منفعل سیاسی هم نیست در حوادث ۱۴۰۱ تعداد زیادی گردهمایی دانشجویی داشتیم و مناظره‌های سیاسی برگزار کردیم و در دو سال اخیر ۸۹۹ عنوان برنامه تشکل‌ها برگزار کردند.

دیگر خبرها

  • رقابت ۲ هزارو ۵۰۰ داوطلب رشته ریاضی فیزیک در آذربایجان غربی
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • تولید آرد بدون گلوتن توسط پژوهشکده علوم و فناوری مواد غذایی جهاددانشگاهی
  • معرفی کتاب «فیزیک خداباوری»
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم