Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@05:25:31 GMT

خروج چند واگن باری از خط‌آهن سیرجان

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۲۱۶۹

خروج چند واگن باری از خط‌آهن سیرجان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، ساعت ۷:۴۵ صبح امروز تعدادی از واگن های قطار باری در بلاک اضطراری- بیاض محور سیرجان از خط خارج شد.

گفتنی است نیروهای فنی شرکت راه آهن در تلاشند تا واگن ها را به روی خط هدایت کنند.

خاطرنشان می شود دو روز قبل نیز (۲۸ دی) قطار باری تهران ـ زاهدان با ۳۵۰ مسافر در منطقه فهرج به دلیل طوفان شن از خط خارج شد که با کمک نیروهای فنی شرکت راه آهن، علاوه بر بازگرداندن این قطار به خط، از محور ریلی این منطقه شن زدایی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حادثه به هیچ یک از مسافران آسیبی نرسید و بقیه مسیر را به اتوبوس به زاهدان منتقل شدند.

کد خبر 4518145 برهان محمودی

منبع: مهر

کلیدواژه: حمل و نقل ریلی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی قطار باری قطار مسافربری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۲۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنتور برق ۸۵ درصد روستاهای کردستان تکخوانی شد

هیوا لهونیان گفت: در سال جاری با برنامه ریزی‌های منسجم و دقیق، کنتور برق ۲۳۶ روستای باقیمانده که مشمول ۱۴ هزار و ۷۸ خانوار روستایی میباشد از حالت بازفروش خارج و با احتساب آن تمام روستا‌های استان، طرح تکخوانی اجرا و عملیاتی می شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان با اشاره به اینکه در کل استان یک هزار و ۶۱۵ روستای دارای سکنه وجود دارد، گفت: از این تعداد روستا، تاکنون کنتور برق هزار و ۳۷۹ روستای استان تکخوانی و از حالت بازفروش خارج شده است.

لهونیان گفت: با اجرای این پروژه مشکلات مربوط به قرائت کنتور‌های بازفروش و تطبیق با کنتور‌های مادر از جمله اختلاف قیمت مصرفی در تعدادی محدود از روستاها، شفافیت و دریافت آسان مطالبات مشترکین، حذف انشعابات غیرمجاز و ایجاد عدالت درصورتحساب‌های مصرفی مشترکین مرتفع خواهد شد.

در حال حاضر بیش از ۷۵۰ هزار مشترک در بخش‌های مختلف خانگی، کشاورزی، صنعتی و اداری از خدمات شرکت توزیع برق کردستان بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است
  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • خروج مستشاران ایران از سوریه از سوی یک مقام محور مقاومت تکذیب شد
  • ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا
  • ۳ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «ورونژ» روسیه سرنگون شدند
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • محور ترانزیتی کاشان - بادرود بازگشایی شد
  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد
  • یک اتفاق خوب که در بین خبرهای بد گم شد | قطار ملی بالاخره مسافرگیری کرد | این قطار در کدام خط مترو کار می کند؟
  • کنتور برق ۸۵ درصد روستاهای کردستان تکخوانی شد