Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- قرار است به زودی ۲ بازیکن خارجی برای شرکت در تمرینات ذوب‌آهن راهی اصفهان شوند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، باشگاه ذوب‌آهن که در فصل نقل‌وانتقالاتی خیلی فعالیت زیادی نداشت و فقط محمدرضا خلعتبری را از پدیده جذب کرد به زودی یک مهاجم جدید به خدمت می‌گیرد.

قرار است تا ۳، ۲ روز آینده با هماهنگی مدیرعامل و سرمربی ذوبی‌ها ۲ بازیکن خارجی که هنوز ملیت آنها مشخص نیست راهی اصفهان شوند تا در تمرینات این تیم شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ۲ بازیکن پیش از عقد قرارداد باید تست فنی بدهند و در صورتی که نظر منصوریان و کادرفنی را جلب کنند با آنها قرارداد بسته می‌شود. تیم منصوریان در حال حاضر فقط به مهاجم نیاز دارد و بازیکن خارجی و جدید آنها هم در همین پست خواهد بود.

خبر دیگر از ذوب‌آهن اینکه عارف غلامی مدافع جوان نیم‌فصل اول این تیم با توافقی دو طرفه جدا شد. روز گذشته این بازیکن قراردادش را با باشگاه ذوب‌آهن فسخ کرد و شنیده می‌شود این بازیکن از تیم‌های سپاهان و پرسپولیس پیشنهاد دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر ذوب آهن غلامی پرسپولیس منصوریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۲۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزن ۲۰ ساله مهاجم اول میلان در فصل بعد می‌شود؟

به گزارش قدس آنلاین، میلان تصمیم گرفته است روی بنجامین ششکو، مهاجم لایپزیگ سرمایه‌گذاری کند و این بازیکن ۲۰ ساله اسلوونیایی می‌تواند به گران‌ترین خرید تاریخ روسونری تبدیل شود.

میلان در تابستان به یک مهاجم جدید نیاز دارد چون اولیویه ژیرو تصمیم گرفته است در پایان قراردادش، میلان را ترک کند تا راهی لس‌آنجلس شود.  

ششکو در این فصل در ۴۰ بازی، ۱۶ گل زده و ۲ پاس گل داده است.

میلان امیدوار است بتواند از طریق نوآ اوکافور هم تیمی پیشین ششکو در سالزبورگ، این بازیکن را متقاعد به پوشیدن پیراهن میلان کند.  

ژیروی ۳۷ ساله به دوست و هم‌تیمی سابقش هوگو لوریس خواهد پیوست که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی قبل راهی لیگ آمریکا شد. او بعد از حضور در لیگ فرانسه، به لیگ برتر انگلیس رفت و ابتدا با آرسنال سه قهرمانی در جام حذفی را به دست آورد و سپس به چلسی پیوست؛ جایی که لیگ قهرمانان، لیگ اروپا و جام حذفی را بالای سر برد. مهاجم فرانسوی سال ۲۰۲۱ به میلان پیوست و در اولین فصلش قهرمان سری آ شد.

ژیرو در سطح باشگاهی درخشان ظاهر شده و ۲۷۶ گل در تیم‌های مختلف به ثمر رسانده است و از تابستان در لیگ آمریکا خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • گلزن ۲۰ ساله مهاجم اول میلان در فصل بعد می‌شود؟
  • تکلیف سردار آزمون با رم مشخص شد
  • ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن
  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • پائز 18 بازیکن را به تیم ملی والیبال دعوت کرد؛ ترکیبی از ستاره‌ها و چهره‌های جوان
  • زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد
  • دلیل دوری ستاره کشتی ایران از تمرینات مشخص شد
  • رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد
  • سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد؛ تمدید زمان ارسال کد استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی
  • وضعیت مهاجم استقلال برای همراهی تیمش مشخص شد