Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از فارس ، بر اساس اعلام کارشناسان هواشناسی استان آذربایجان شرقی، پیشینه دما در سراب در 24 ساعت گذشته منفی 16 و کمینه دما منفی 2 درجه زیر صفر بوده است.

شهرستان بستان آباد با کمیته منفی 10 درجه، مرند با کمینه منفی6 درجه، چاراویماق منفی 14 درجه، اهر 6 با منفی درجه، کلیبر منفی 2 درجه زیر صفر، میانه با کمینه منفی8 درجه، مراغه، بناب، مراغه و ملکان با کمینه منفی 7 درجه و عجب‌شیر با کمینه منفی 8 درجه، هریس با کمینه منفی منفی 10و جلفا با کمینه منفی 4 درجه، مرند با کمینه منفی 6 درجه، شبستر با کمینه منفی 6 و سهند با کمینه منفی 7 درجه و هشترود با کمینه منفی 14 درجه زیر صفر در 24 ساعت گذشته روز و شب سردی را طی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدت کمینه دمای هوای تبریز به 9 درجه زیر صفر رسید.

در 24 ساعت گذشته هیچ نقطه از استان آذربایجان‌شرقی بالای صفر گزارش نشده است.

کارشناس هواشناسی استان آذربایجان شرقی با اشاره به ادامه یافتن سردی هوا در این استان اعلام کرده‌اند، این موج سرما تا روز سه شنبه ادامه داشته و روزها نیز تنها در ساعاتی از روز شاید افزایش بسیار کم دما را شاهد خواهیم بود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: آذربایجان شرقی سرما دمای زیر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۲۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان

مفتخری گفت:طی هماهنگی با سازمان انتقال خون استان آذربایجان شرقی و هلال احمر مهربان مردم این شهر در یک اقدام خداپسندانه با اهدای ۱۷۹واحد خون به یاری بیماران نیازمند در بیمارستان‌ها شتافتند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • پیش‌بینی افزایش دما و رطوبت در خوزستان
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • آغاز بارش باران و تگرگ در آذربایجان‌شرقی
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت