Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-03@18:30:32 GMT

رییس دادگستری تهران: مرتضوی در زندان است

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۲۴۵۰

صراط:

سایت الف نوشت: بازار شایعات همچنان پیرامون برخی محکومان و متهمان بسیار داغ بوده است و اساسا برخی افراد و جریانات نیز با دامن زدن به این شایعات به دنبال ماهی‌گیری از آب گل آلود هستند. یکی از این شایعات که چند روزی است فضای رسانه‌ای را تحت‌الشعاع قرار داده است، ماجرای حضور یا عدم حضور سعید مرتضوی قاضی و دادستان سابق تهران در کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر دیده شدن سعید مرتضوی مدیرعامل اسبق سازمان تامین اجتماعی در نجف و اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه مرتضوی بعد از خروج از کشور در اربعین، هنوز به کشور بازنگشته و خود را به زندان معرفی نکرده است.

به گزارش ایسنا چندی پیش، سعید مرتضوی در نامه‌ای از اولیای دم مقتول تقاضای بخشش کرد که دادگاه تجدید نظر نیز به دلیل اظهار ندامت وی، حکم حبس پنج ساله وی را به دو سال تقلیل داد و پس از این ماجرا و صدور حکم، عکس وی به عنوان زائر اربعین کربلای حسینی در رسانه‌ها منتشر شد، اما ماجرا به همین جا ختم نشد و برخی رسانه‌ها خبر از عدم حضور مرتضوی در تهران خبر دادند.

تابناک، دو روز پیش به‌نقل از توییت یک خبرنگار، نوشته‌بود مرتضوی برای خدمت‌رسانی در روند ساخت حرم‌های شریف در نجف به‌سر می‌برد و از مسئولان خواسته‌ بود که این خبر را رد یا تایید کنند. مسعود‌نوری مدعی‌شده‌بود که وکیل مرتضوی خبر حضور مرتضوی در نجف را داده است.

به دنبال این موضوع، سعید ایوبی، وکیل سعید مرتضوی، در گفتگویی اعلام کرد که مرتضوی در نجف نیست و در زندان، حبس می‌کشد و با کسی درباره ماندن مرتضوی در عراق گفتگو نکرده است.

در همین راستا، خبرنگار الف این موضوع را از غلامحسین اسماعیلی رییس دادگستری تهران پیگیری کرد که او اینطور پاسخ داد: مرتضوی در زندان است، یک نفر دروغی را می‌گوید و عده‌ای را به دنبال خود می‌کشاند که متاسفانه رسانه‌ها به دنبال آن می‌روند. روز گذشته نیز در مورد عدم صحت این موضوع اطلاع رسانی شد.

بر اساس این گزارش، شواهد و گفته‌ها نشان می‌دهد که مرتضوی هم اکنون در زندان به‌سر برده و دوران محکومیت خود را طی می‌کند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: مرتضوی زندان صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۲۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایتگری جزء اولویت‌های مسئولان باشد

رییس شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به اینکه روایت گری جزء اولویت‌ های مسئولان باید باشد گفت: فرصت سوزی و خستگی برای امروز کشور ما ممنوع است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سپهر خلجی در نشست شورای اداری استان ایلام با اشاره به اینکه روایت اقدامات انجام گرفته در دولت برای مردم لازم و ضروری است اظهار داشت: تبیین، رفع شبه و روایت گری جزو اولویت‌های مسؤولان باید باشد،، خستگی و فعالیت زیاد نباید مسئولان را ازخدمت به مردم بازدارد.

وی عنوان کرد: آرایش رسانه‌ای دشمن آفندی شده است، یعنی علاوه بر برجسته کردن نقاط ضعف، حتی به نقاط قوت کشور هم حمله رسانه‌ای می‌کنند.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت افزود: درگیر جنگ رسانه‌ای و روایت‌ها هستیم، اکنون حوزه جنگ رسانه‌ای دشمن بیشتر در بخش اقتصادی است .

خلجی یادآور شد: جهش در تولید بر روی ریل پیشرفت قرارگرفته به گونه‌ای که هم اکنون رشد بالای ۶ درصد در کشور را تجربه کردیم و این میزان به هشت درصد خواهد رسید.

وی در ادامه مطرح کرد: پیشرفت کشور در بخش‌های مختلف مثل فضایی، ارتباط با کشورهای خارجی، قابل توجه است.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به اینکه هر مدیر مسئول اصلی اطلاع رسانی دستگاه‌های اجرایی خود است عنوان کرد: باید طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان ایلام پیوست اطلاع رسانی تعریف شود.

خلجی با عنوان اینکه باید حوزه اطلاع رسانی اولویت شناخته شود یادآورشد: دستگاه‌های اجرایی از افراد توانند برای روابط عمومی استفاده کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روایتگری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • کارزار بین‌المللی در اعتراض به اقدامات دولت ایتالیا علیه یک روزنامه/ سه خبرنگار در خطر صدور حکم نُه سال زندان قرار گرفته‌اند
  • اتاق فکر سیاست‌های اقتصادی با حضور بخش خصوصی تشکیل شود
  • ۱۲ پروژه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • ۱۲ طرح با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • رئیس سازمان زندان‌ها از زندان میناب بازدید کرد
  • نقش اصحاب رسانه در تبیین حفظ زیست عفیفانه و جایگاه متعالی زن، مادر و خانواده حائز اهمیت است
  • مشکلات و مسائل زندان و زندانیان قابل انفکاک از دستگاه قضائی نیست
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • جلوگیری از اطاله دادرسی از اولویت‌های دستگاه قضا در سال جاری