Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شانزدهمین جشنواره ملی سرزمین نور گفت:هزار و ۴۰۰ اثر ادبی و هنری با موضوع راهیان نور و دفاع از از دبیرخانه جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور حوزه‌های علمیه کشور به دبیرخانه دائمی جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور ارسال شده است.

به گزارش ایسنا، فیض الله محمدزاده درباره جشنواره ملی سرزمین نور بیان کرد: اواخر اسفند امسال، شاهد برگزاری اختتامیه شانزدهمین دوره جشنواره ملی سرزمین نور در اردوگاه فرهنگی، تربیتی شهید باکری خرمشهر هستیم و برخی از شب‌ها به میزبانی سپاه‌های استانی و نهادهای فرهنگی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:  یکی از شب‌های اختتامیه جشنواره ره آورد سرزمین نور، ۲۷ اسفند ماه، به میزبانی حوزه‌های علمیه کشور برگزار خواهد شد که موضوع آن، نقش روحانیت در دوران دفاع مقدس و راهیان نور است. ۴هزار و ۴۰۰ اثر ادبی و هنری با موضوع راهیان نور و دفاع از از دبیرخانه جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور حوزه‌های علمیه کشور به دبیرخانه دائمی جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور ارسال شده است.

محمدزاده تاکید کرد: جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور همه ساله با موضوع راهیان نور و دفاع مقدس برگزار می‌شود و زائران راهیان نور می‌توانند با این عناوین و در بخش های شعر، داستان، عکس، فیلم، دلنوشته و... شرکت نمایند و آثارشان را به دبیرخانه دائمی جشنواره سرزمین نور ارسال کنند.

دبیر شانزدهمین جشنواره ملی سرزمین نور خاطر نشان کرد: در قالب ادبی و هنری در آوردن احساسات و عواطف زائران راهیان نور از دیده‌ها و شنیده هایشان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، یکی از عمده ترین اهداف جشنواره ر ه آورد سرزمین نور است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشنواره ملی سرزمین نور دفاع مقدس راهيان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۲۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در رزن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر «طوفان القوافی»/ اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان القوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان االقوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • اختتامیه نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های عروسکی
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در رزن
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد