Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@12:27:39 GMT

رئال مادريد و نياز به جذب يک فوق ستاره

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۲۷۶۵

رئال مادريد و نياز به جذب يک فوق ستاره

خبرگزاري آريا- روزنامه مارکا گزارش داده که براهيم دياز تنها خريد ژانويه باشگاه رئال مادريد خواهد بود.
به گزارش آريا، رئال مادريد قصد ندارد در بازار زمستاني بازيکن ديگري خريداري کند. سانتياگو سولاري به تيم فعلي اعتماد دارد و بر اين باور است که با اين بازيکنان مي‌تواند در لاليگا، جام حذفي و ليگ قهرمانان به پيش برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته رئال مشکل گل‌زني دارد و سولاري بايد راه حلي پيدا کند. کريم بنزما، گرت بيل و ماريانو دياز همه مصدوم هستند و استفاده از وينيسيوس جونيور در پست شماره 9 برابر لگانس نتيجه خوبي به همراه نداشت. رئال آن بازي را بدون گل زده به پايان برد و اين هشتمين بار در اين فصل بود که آنها در يک بازي گل نمي‌زنند. ماه فوريه براي رئال مادريد حساس است. آنها در ليگ قهرمانان با آژاکس بازي مي‌کنند، دربي مادريد را در ورزشگاه اتلتيکو انجام مي‌دهند، و اگر از مرحله يک‌چهارم نهايي جام حذفي صعود کنند، بايد دو ديدار رفت و برگشت نيمه‌نهايي را در اين ماه برگزار کنند.
خبرنگار بلژيکي معتقد است هازارد قصد دارد در تابستان به رئال مادريد بپيوندد. کريستوف ترور خبرنگار بلژيکي که در لندن مستقر است و ارتباط نزديکي با ادن هازارد دارد، تاييد کرد که انتخاب تيم براي هازارد آسان است، يا رئال مادريد يا چلسي. به نقل از آ.اس، کريستوف ترور عنوان کرد که ادن هازارد در حال برنامه ريزي براي انتقال در تابستان است و قصد دارد به مادريد و سانتياگو برنابئو برود. اين خبرنگار بلژيکي گفت:
هازارد دو پيشنهاد تمديد قرارداد از سوي چلسي را رد کرده است و تصريح کرده است که قصد امضا کردن قرارداد در چلسي را ندارد. اين نشان مي دهد که او منتظر چيزي است که تنها مي تواند يک معني داشته باشد؛ آن هم رئال مادريد است. البته در حال حاضر هازارد هيچ توافقي با چلسي و حتي رئال مادريد هم نکرده است. تابستان گذشته هيچ تماسي از سوي رئال مادريد با هازارد گرفته نشد چون مدير چلسي به آن ها گفته بود که هازارد فروشي نيست و کهکشاني ها نيز به اين تصميم احترام گذاشتند. اما حالا آن ها مي توانند براي بهبود تيمشان دوباره با مسئولان چلسي در تماس باشند و مذاکره با بازيکناني که در سال آخر قراردادشان هستند، راحت تر است.  
ترور همچنين در خصوص علاقه پاري سن ژرمن به هازارد نيز گفت:
براي هازارد انتخاب است. او يا در چلسي مي ماند يا به رئال مادريد مي پيوندد و هيچ علاقه اي به پاري سن ژرمن ندارد. آن ها مدت هاست که به دنبال جذب هازارد هستند اما هميشه يک جواب دريافت کرده اند. خانواده هازارد از زندگي در لندن راضي هستند و اگر علاقه قلبي و آرزوي بازي در رئال مادريد براي هازارد نبود، قطعا با چلسي تمديد مي کرد و در لندن مي ماند. من فکر مي کنم او به رئال مادريد مي پيوندد، حالا همه چيز به کهکشاني ها بستگي دارد.
به دنبال پيروزي پر گل پاري سن ژرمن مقابل گنگام، از کيليان ام باپه در مورد احتمال پيوستنش به رئال مادريد سوال شد. به گزارش FFT، ام باپه که مدت‌ها است به رئال مادريد لينک مي‌شود، شب گذشته در جريان پيروزي تيمش مقابل گنگام هت تريک کرد. او که در مجموع رقابت‌هاي اين فصل 17 بار گلزني کرده است، پس از بازي در مورد احتمال انتقالش به مادريد گفت:
همين جا حال خوشي دارم ولي هرگز از فوتبال و آينده آن خبري نداريم. بابت اوضاعي که در پاري سن ژرمن دارم، بسيار خوشحال هستم. تا سال 2021 قرارداد دارم و پس حالا زمان فکر کردن به چيز ديگري نيست.  


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رئال مادريد فوق ستاره امباپه هازارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۲۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید با پسر مارسلو: رئال آینده را بیمه کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، انزو، متولد سال 2009، اولین قرارداد خود با رئال را در سال 2022 برای چهار فصل امضا کرده بود ولی به قدری در دو سال اخیر خوب کار کرد که مدیران باشگاه رئال مادرید متقاعد شدند قراردادی جدید و طولانی مدت به او پیشنهاد دهند و او نیز دیروز در حضور پدر و مادرش آن را امضا کرد.

انزو در سال 2017 بود که وارد آکادمی لافابریکای رئال مادرید شد و اکنون در دسته زیر 17 ساله ها بازی می کند. او فصل قبل توانست برای رئال 17 گل به ثمر برساند. پست بازی او متفاوت با پدرش است و با قامت بلندش در خط حمله رئال پست شماره 9 را دارد. انزو همچنین برای رده های پایه اسپانیا نیز به میدان رفته و گلزنی کرده است.

انزو می خواهد جا پای پدرش بگذارد که در رئال یک اسطوره و در واقع پرافتخارترین بازیکن تاریخ، مشترک با کریم بنزماست.

دیگر خبرها

  • جلسه ویژه برای ستاره ناراضی رئال: بمانم یا بروم
  • پاداش درخشش ستاره رئال: دوباره فیکس
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)
  • پیشنهاد رسمی تمدید به ستاره رئال رسید
  • امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید
  • رئال مادرید قرارداد پسر مارسلو را تمدید کرد
  • تمدید با پسر مارسلو: رئال آینده را بیمه کرد (عکس)
  • (عکس) تبلیغ عجیب تلویزیون هنگام پخش بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید