Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-06@00:02:30 GMT

ترکیب ایران در مقابل عمان

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۲۸۰۸

تیم ملی کشورمان با ترکیبی متفاوت از بازی با عراق به مصاف عمان خواهد رفت.

به گزارش صدای ایران از خبر ورزشی، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی به مصاف عمان می‌رود تا دیدار خود را در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا برابر این تیم برگزار کند.

کی‌روش در ۳ دیدار مرحله گروهی ترکیب‌های مختلفی را برای تیم ملی مورد آزمایش قرار داد که از ماحصل آن می‌توان حدس زد امروز با چه ترکیبی برابر عمان به میدان خواهد رفت و ایجاد تغییراتی نسبت به بازی اخیر مقابل عراق محتمل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در دروازه مثل همیشه شاهد حضور علیرضا بیرانوند هستیم. گلر تیم ملی با بسته نگه داشتن دروازه خود در ۲۷۰ دقیقه گذشته نشان داده قصد ندارد میدان را برای دو رقیب دیگرش یعنی عابدزاده و نیازمند خالی کند.

در سمت راست خط دفاع همچنان شاهد رقابت رامین رضاییان و وریا غفوری هستیم، ولی به نظر می‌رسد مدافع استقلال توانسته جایش را در ترکیب کی‌روش پیدا کند و گزینه محتمل حضور در زمین خواهد بود.

در سوی دیگر میدان هم با وجود به میدان رفتن میلاد محمدی در پست دفاع چپ مقابل عراق به نظر می‌رسد بازهم شاهد حضور احسان حاج‌صفی باشیم.

دو مدافع میانی هم با توجه به عملکردشان در ۳ بازی گذشته به نظر می‌رسد مرتضی پورعلی‌گنجی و محمدحسین کنعانی‌زادگان باشند و مجید حسینی از روی نیمکت کار را دنبال کند.

حضور امید ابراهیمی در پست هافبک دفاعی هم یکی از کم تردید ترین‌های این فهرست است و یک خط جلوتر از او هم به احتمال زیاد وحید امیری و اشکان دژاگه به عنوان دو هافبک رو به جلو ایفای نقش می‌کنند.
در نهایت سردار آزمون به عنوان مهاجم نوک به میدان می‌روند و بال‌های راست و چپ او را به ترتیب مهدی طارمی و سامان قدوس تشکیل خواهند داد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: ترکیب عمان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۲۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان

به گزارش "ورزش سه"، میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه با دعوت همتای عمانی خود راهی این کشور شد. تقوی در این سفر در جلسات متعددی با رئیس فدراسیون والیبال عمان در خصوص تبادل مربی، برگزاری کمپ مشترک در بخش‌های و رده‌های سنی مختف رشته‌های والیبال ساحلی و سالنی به بحث و گفتگو پرداخت و با امضای یک تفاهم‌نامه مشترک، همکاری و تعامل ایران را با عمان آغاز کرد.

همچنین تقوی در این دیدار مذاکراتی در خصوص افزایش تعامل و همکاری با فدراسیون حوزه خلیج فارس و کشورهای عربی داشت و مذاکراتی با دیگر روسای فدراسیون‌ها انجام داد.

رئیس فدراسیون والیبال کشورمان در دیدار با سفیر ایران در عمان در خصوص لزوم حمایت فدراسیون‌های ورزشی در سفرهای بین‌المللی توسط وزارت امورخارجه و سفارت خانه‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف صحبت‌هایی انجام داد و با حضور در کمیته ملی المپیک عمان با دبیر کل این کمیته به گفتگو نشست.

بازدید و بررسی بیشتر امکانات والیبال عمان و همچنین بررسی زمینه‌های مشترک دو فدراسیون برای ارتقای سطح والیبال دو کشور از دیگر برنامه‌های امروز تقوی در عمان است. رئیس فدراسیون والیبال ایران امشب(جمعه 14 اردیبهشت) به تهران باز خواهد گشت.

دیگر خبرها

  • ترکیب شمس‌آذر مقابل گل‌گهر مشخص شد
  • ترکیب تیم ملی والیبال ایران کامل شد
  • ترکیب احتمالی تیم‌های رم و یوونتوس
  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم
  • اعلام ترکیب بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت
  • روبان‌های سفید را به جام ببند؛ ترکیب احتمالی رئال مادرید مقابل کادیز
  • ترکیب الهلال برای نزدیک شدن به قهرمانی
  • مژده آنچلوتی به رئالی‌ها: کورتوا در ترکیب اصلی!
  • رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان
  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران