Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان مجلس وزارت جهاد کشاورزی را مکلف کردند ظرف ۵ سال سیاست برنامه کشت مناطق را تعیین و اعلام کند. ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، بررسی لایحه حفاظت از خاک در دستورکار امروز (یکشنبه 30دی) نمایندگان، در صحن علنی قوه مقننه قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندگان در جریان بررسی لایحه مذکور با اصلاح تبصره ماده 9 این لایحه با 139 رأی موافق، 13 رأی مخالف و 7 رأی ممتنع از مجموع 197 نماینده حاضر موافقت کردند.

متن تبصره ماده 9 این لایحه بدین شرح اصلاح شد: عدم رعایت دستورالعمل‌ها و مقررات این ماده جرم محسوب می‌شود و مرتکب با حکم مراجع قضایی علاوه بر جبران خسارت و پرداخت جزای نقدی تا دو برابر ارزش کالا مکلف است، مواد مزبور را جمع‌آوری، مرجوع و یا با نظارت وزارت با هزینه خود معدوم کند.

موافقت نمایندگان مجلس با تفحص از وزارت جهاد کشاورزیتکلیف جدید مجلس به دولت برای حمایت از تولید ملی

 

متن ماده 9 لایحه حفاظت از خاک نیز بدین شرح است: وزارت جهاد کشاورزی موظف است ظرف 5 سال با توجه به نتایج مطالعات، قابلیت و تناسب اراضی، سیاست برنامه کشت مناطق را تعیین و اعلان کند. به منظور اصلاح بهر‌برداری، آموزش‌های لازم را ارائه و حمایت‌های مالی لازم در چارچوب اعتبارات پیش‌بینی شده در قوانین بودجه سالانه کل کشور را به کشاورزانی که براساس برنامه کشت اقدام می‌کنند، اعطا کند.

انتهای‌پیام/

R1385/P/S1,15/CT11 واژه های کاربردی مرتبط نمایندگان مجلس مجلس دهم وزارت جهاد کشاورزی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایندگان مجلس مجلس دهم وزارت جهاد کشاورزی نمایندگان مجلس مجلس دهم وزارت جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۳۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌نویس لایحه تحریم مقامات دیوان لاهه در مجلس نمایندگان آمریکا در دست اقدام است

«آکسیوس» گزارش داد جمهوری خواهان مجلس نمایندگان آمریکا در حال آماده سازی پیش‌نویس تحریم مقام‌های دیوان بین‌المللی کیفری به عنوان یک اقدام احتیاطی در برابر حکم احتمالی دستگیری مقام‌های رژیم صهیونیستی هستند.

به گزارش ایسنا، پایگاه آکسیوس همچنین افزود اعضای حامی رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا در 2 حزب جمهوری خواه و دموکرات بارها هشدار داده‌اند که اگر دیوان بین‌المللی کیفری حکم بازداشت احتمالی مقام‌های اسرائیلی را صادر کند، با عواقبش از جانب آمریکا روبه‌رو می‌شود.

«مایکل مک کال»، رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا تاکید کرد که پیش‌نویس این لایحه در دست اقدام است و به آکسیوس گفت که او و سایر قانونگذاران جمهوری خواه با کریم خان، دادستان این دیوان بین‌المللی در تماس هستند.

وی افزود: «می‌خواهیم به او تاکید کنیم که پا گذاشتن در مسیر صدور حکم دستگیری علیه مقام‌های اسرائیلی ایده‌ای واقعا بد است و این روند، روابط آمریکا و دادگاه را مخدوش می‌کند.»

این قانونگذار آمریکایی ادامه داد: «ما مطمئن نیستیم که آیا حکم بازداشت قریب الوقوع است یا خیر، اما این یک نوع اقدام احتیاطی است که به آنها اطلاع دهیم که اگر چنین حکمی علیه مقام‌های اسرائیلی صادر شود، ما این قانون را آماده اجرا کرده‌ایم.»

مک‌کال همچنین خاطرنشان کرد این لایحه فوریه گذشته ارائه شد تا مقامات دیوان لاهه را که در تحقیقات درباره متحدان ایالات متحده که عضو این دیوان نیستند، مانند اسرائیل، تحریم کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واگذاری «تعیین دستمزد کارگران» به مجلس منتفی شد
  • واگذاری تعیین حقوق کارگران به مجلس منتفی شد
  • پیش‌نویس لایحه تحریم مقامات دیوان لاهه در مجلس نمایندگان آمریکا در دست اقدام است
  • فرمول تعیین دستمزد کارگران تغییر می‌کند؟ وزیر کار تکلیف را روشن کرد
  • واگذاری تعیین دستمزد کارگران به مجلس منتفی شد | دولت بر رعایت اصل سه‌جانبه‌گرایی در تعیین حقوق کارگران تاکید دارد
  • مژده به کارگران ، مجلس بیخیال تعیین حقوق کارگری شد
  • واگذاری «تعیین دستمزد کارگران» به مجلس منتفی شد
  • عقب‌نشینی وزارت کار از تغییر لایحه تعیین دستمزد کارگران
  • انتقاد شدید فرماندار رزن از نحوه استخدامهای جهاد کشاورزی
  • پیش‌شرط‌های مشارکت مردم در اقتصاد چیست؟