Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمدی از انهدام ۶۲ باند قاچاق مواد مخدر در خراسان جنوبی از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: ۳۲ تن مواد مخدر طی این مدت کشف و ضبط شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «سرهنگ حسین محمدی» امروز (30 دی) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: پلیس مواد مخدر برای کاهش آسیب ها و آگاه سازی جامعه اقداماتی انجام داده است و امسال تاکنون 352 کارگاه پیشگیری از اعتیاد در استان برگزار کرده که بیش از 52 هزار نفر در این کارگاه ها شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

 

رئیس پلیس مبارزه مواد مخدر خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری 38 نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در سطح استان، افزود: بیش از 62 هزار نفر از این نمایشگاه ها بازدید کردند.
 

 

وی از راه اندازی دفتر مشاوره تخصصی پیشگیری از اعتیاد در خانه محله شعبانیه بیرجند خبر داد و گفت: از ابتدای امسال 150 نفر برای دریافت خدمات مشاوره ای و انتظامی مراجعه کردند.
 

 

محمدی ادامه داد: معتادان بهبود یافته نیاز به حمایت دارند اما متاسفانه خانواده ها رفتار مناسبی با افراد بهبودیافته ندارند لذا باید دیدگاه ها اصلاح شود.
 

 

رئیس پلیس مبارزه مواد مخدر خراسان جنوبی با بیان اینکه از ابتدای امسال 32 تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده که نسبت مدت مشابه سال گذشته حدود 10 درصد کاهش داشته است، عنوان کرد: در این مدت چهار هزار و 500 نفر قاچاقچی و 700 نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.
 

 

محمدی با اشاره به انهدام 62 باند مواد مخدر در استان، بیان کرد: در سال جاری 900 دستگاه خودرو و موتورسیکلت از قاچاقچیان توقیف شده و همچنین 3 هزار و 600 پرونده قضایی تشکیل شده است.
 

 

وی با ابراز نگرانی از افزایش گرایش جوانان به مواد مخدر صنعتی، گفت: کشفیات پلیس در این زمینه افزایش داشته و این نوع مواد مخدر بسیار خطرناک است و یکی از علل گرایش جوانان بحث دوستان ناباب است و خانواده ها باید به جوانان توجه داشته باشند.
 

 

رئیس پلیس مبارزه مواد مخدر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه پلمپ و برخورد با پاتوق های مواد مخدر با جدیت در دستور کار است، افزود: در راستای مقابله با مواد مخدر تاکنون 160 نفر از نیروهای انتظامی استان به شهادت رسیدند.
 


دفتر تخصصی مشاوره پیشگیری از اعتیاد در خانه محله شهرداری بلوار شعبانیه بیرجند به صورت رایگان خدمات مشاوره تخصصی، انتظامی و مددکاری اجتماعی ارائه می شود که شهروندان می توانند ضمن مراجعه حضوری همچنین با شماره های 32371221- 32312635 ( داخلی4 ) با این دفتر مشاوره ارتباط برقرار کنند.

 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: جنوب کرمان شورای عالی انقلاب فرهنگی ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان خبرگزاری شبستان تودیع و معارفه تشییع ارتش سفر رئیس جمهور به گلستان پیشگیری از اعتیاد کشف مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۳۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزیزد، سرهنگ "سید رضا صادقیان" در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای اجرای طرح آرامش در شهر عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشرافیت کامل اطلاعاتی و انتظامی و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها درهفته گذشته اقدام به اجرای طرح آرامش و پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر از وجود معتادان متجاهر در سطح شهر و روستا‌های حوزه استحفاظی خود کردند.


 صادقیان گفت: اقدامات صورت گرفته پلیس در راستاي اجرای طرح سراسری آرامش در شهر با انجام کار اطلاعاتی منجر به دستگیری قاچاقچی و خرده فروش حرفه‌ای مواد مخدر در کمربندی یزد به تفت و کشف ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک شد.


 فرمانده انتظامی شهرستان تفت در پایان، ضمن خرسندی مردم و شهروندان از اجرای این طرح،  مقابله اثربخش با مقوله مواد مخدر را نیازمند عزم همگانی همه دستگاه‌های مسئول، همچنین مردم و نهادینه سازی مشارکت‌های عمومی در بین اقشار مختلف جامعه دانست.

دیگر خبرها

  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری در مازندران
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت