Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - سردار حسین  رحیمی در واکنش به اظهارات اخیر دادستان تهران درباره سلطان کاغذ و فرار سه متهم اصلی این پرونده اظهار کرد: در بحث کاغذ ما دو پرونده تشکیل دادیم؛ یک گروه کسانی بودند که ارز را برای ورود کاغذ گرفتند و ارزها را فروختند در حالی که عملا کاغذی وارد نکردند، دسته دوم؛ کسانی بودند که ارز گرفتند و کاغذ وارد کردند اما این کاغذها را احتکار کردند و به قیمت دلخواه در بازار آزاد فروختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در این رابطه افراد اصلی شناسایی و توسط پلیس دستگیر شدند و آخرین فرد مربوط به این پرونده در روزهای  اخیر، طی یک عملیات مراقبت و تعقیب در استان فارس دستگیر شد.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اظهاراتی درباره ۳ متهم متواری این پرونده گفت: این ۳ نفر پیش از تشکیل پرونده و پیگیری موضوع از سوی پلیس، اقدام به فرار کردند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: رئیس پلیس پایتخت پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۳۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای بهرام افشاری، در ماجرای اخیر پایتخت، بی‌معرفتی کردید

آفتاب‌‌نیوز :

طبق برخی اخبار جدایی بازیگر نقش بهتاش قطعی است. آن‌چه عنوان می‌شود، اما ربطی به سرشلوغی او ندارد. اصلا، مساله ساخت سری هفتم «پایتخت» امری تازه نیست که بازیگران نتوانند برنامه خود را هماهنگ کنند.

تصمیم افشاری هر چه هست، محترم. صرفا محض یادآوری می‌گوییم که او با سریال «پایتخت» صاحب شهرت و محبوبیت شد و استعداد کمدی‌اش به طور کامل بر همگان آشکار گشت. آیا جدایی او از این سریال، «اخلاقی» است؟

این ماجرا یادمان انداخت که هوتن شکیبا، سال ۹۷ برای «شبی که ماه کامل شد» سیمرغ گرفت. آن زمان، خیلی‌ها گمان می‌کردند دیگر در «لیسانسه‌ها» بازی نخواهد کرد. شکیبا، اما به سریالی که با آن مشهور شده بود، وفادار ماند و اتفاقا کاراکتر حبیب در «فوق لیسانسه‌ها» ویژه‌تر از همیشه شد. این را هم بدانیم که او نوروز امسال با صداپیشگی «مهمانی» به تلویزیون بازگشت.

در مثالی دیگر می‌توان از پژمان جمشیدی نام برد که با سریال تلویزیونی «پژمان» به شهرت در عرصه بازیگری رسید. او در سینما سرشلوغ است، اما این اتفاق را بهانه‌ای برای عدم همکاری با فصل چهارم «زیرخاکی» نکرد. جمشیدی پیش از پخش این سریال نوروزی گفته بود که برای خوشی دل مردم با تلویزیون همکاری کرده است.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  •  افزایش حدود ۱۴۰۰ تایی اتوبوس‌های پایتخت در ۳۲ ماه اخیر/ ۲۵ میلیون یورو به نفع ایران عمل کردیم
  • افزایش ۱۴۰۰ اتوبوس به پایتخت در ۳۲ ماه اخیر
  • آقای بهرام افشاری، در ماجرای اخیر پایتخت، بی‌معرفتی کردید
  • دبیرکل ناتو وارد پایتخت اوکراین شد
  • خسارت ۳.۲ میلیاردی سیل اخیر به تأسیسات پارک ملی هفتادقله
  • چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور
  • رئیس پلیس آگاهی تهران: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • اپل آی‌دی بسیاری از کاربران در سراسر جهان غیر فعال شده است
  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم
  • رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد