Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار قریشی طی سخنانی در مراسم تکریم و معارفه معاون هماهنگ کننده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) با تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه (س) اظهار داشت: در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی همچنان با دشمنی استکبار با نظام اسلامی مواجه هستیم.
وی افزود: علت این دشمنی ماهیت و هویت استکبار است که برپایه ظلم و تجاوز و جنایت و باهدف چپاول ملت هاست و نظام اسلامی که ماهیتش ظلم ستیزی و مبارزه با مستکبرین و دفاع از مظلومان است مانع تحقق اهداف استکبار جهانی علی الخصوص آمریکاست لذا مورد هجمه‌ها و دشمنی‌ها قرار گرفته و خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار قریشی الهام بخشی به خیزش‌های انقلابی منطقه و جهان و گسترش گفتمان انقلاب اسلامی در سایه مقاومت را مهمترین برجستگی‌های نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: بسیاری از رهبران، خیزش‌های انقلابی خود را متاثر از انقلاب اسلامی می‌دانند و الگوی خود را انقلاب اسلامی میدانند؛ انقلاب اسلامی گفتمانی در برابر امپریالیسم و کمونیسم به وجود آورد که چهل سال است موجب پیشرفت‌های چشمگیری در کشور ایران و منطقه شده است.
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه به دستاورد‌های انقلاب اشاره کرد و افزود: قطع وابستگی سیاسی و نظامی، پیشرفت‌های علمی، کردن فاصله طبقاتی و پیشرفت در پزشکی و بهداشت بخشی از دستاورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی است که اگر بصورت مستند و با تکیه بر آمار‌های جهانی برای مردم بیان شود مانع تاثیر شبهات بی اساس دشمن بر اذهان نسل امروز خواهد شد.
وی تاکید کرد: البته در هر عرصه‌ای به فرامین مقام معظم رهبری توجه بیشتری شده، پیشرفت‌ها چشمگیرتر بوده و ضعف در برخی عرصه‌ها ناشی از عدم توجه به فرامین رهبری و نداشتن روحیه جهادی بوده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۳۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم عملیات جست‌وجو جهت نجات کارگر مفقود شده تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد صادقی رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در شهرداری منطقه ۱۵ یکی از منهول‌ها به دلیل شدت بارش و عدم کشش شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی دچار مشکل شده و کارگران به محل اعزام می‌شوند، اظهار کرد: فشار آب به طور ناگهانی باعث سقوط یک کارگر می‌شود و با وجود تلاش آتش‌نشانی هنوز کارگر مفقود پیدا نشده است. جا دارد از معاونت خدمات شهری برای تلاش‌های این چند روز تقدیر کنیم اما این دلیل نمی‌شود که لایروبی صورت نگرفته باشد.

وی با اشاره به عدم رعایت قواعد HSE تأکید کرد: ساختار HSE نیاز به تقویت دارد و فعالیت صرفاً چند کارشناس در مناطق منجر به رعایت این اصول نمی‌شود. باید بررسی‌های لازم در منطقه صورت بگیرد و در صورت تخلف، با متخلفان برخورد لازم انجام شود.

کد خبر 6096953

دیگر خبرها

  • ایران آمادگی بورس تحصیلی دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا را دارد
  • جایزه اصلی هات‌داکس به «انقلاب» رسید
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری، برای نخستین‌بار + عکس
  • الزام سامان دادن یک نظام فراگیر اسلامی برای کنار زدن نظام سلطه
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • تداوم عملیات جست‌وجو جهت نجات کارگر مفقود شده تهران
  • حماس: با توافقی که شامل توقف جنگ در غزه نباشد، موافقت نمی‌کنیم
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است