Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: نظارت بر قاچاق در سطح عرضه استان زنجان و حتی کشور ضعیف است. ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴ استانها زنجان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، مرتضی ممیزی ظهر امروز در جلسه شورای مبارزه به قاچاق کالا اظهار داشت: باید قبول کنیم نظارتی بر قاچاق در سطح عرضه نداریم و بسیار ضعیف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیل مسلمی، رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان به غیرقانونی بودن فعالیت‌های مزون‌های لباس در منازل اشاره کرد و گفت: باید مردم از غیر قانونی بودن فعالیت‌های این مزون‌ها با خبر شوند.

وی از احصا شدن 85 مزون لباس در منازل در سال گذشته خبر داد و گفت: 52 مزون لباس جمع‌آوری شد.

تعزیرات: استانداری درباره توقف برخورد با برند پوشاک قاچاق پاسخ دهدخوزستان| محکومیت 2 میلیارد ریالی قاچاقچیان لوازم‌خانگی در ماهشهر قطعی شدکردستان|محموله 2 میلیارد ریالی گوشی تلفن‌همراه قاچاق در بیجار کشف شد‌

این مسئول در ادامه گریزی به پایش انبارها در استان زد و گفت: اکثر انبارهای استان در سامانه ثبت شده است و از طریق سامانه به راحتی می‌توان متوجه شد که چه اندازه محموله از استان خارج و چقدر وارد استان شده است.

نوروزی، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری زنجان نیز در این جلسه از تدوین سند راهبردی جدید در شورای مبارزه با قاچاق کالا در سطح کشور خبر داد و گفت: قاچاق سوخت، دام، پوشاک، کالاهای سلامت محور و لوازم خانگی به ترتیب از اولویت بیشتری در مبارزه با کالا برخوردار هستند و از استان‌ها درخواست دارند تا آن‌ها هم اولویت‌های مهم خودشان را احصا کنند.

وی از صدا و سیما خواست تا گزارشی از غیر قانونی بودن مزون‌های لباس تهیه کند تا مردم از فعالیت‌های مجرمانه این شغل باخبر شوند.

انتهای پیام/ ع

R41375/P1494/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۳۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه

فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی شهرستان امیدیه در پی کسب خبری مبنی بر دپوی انواع کالا‌های خارجی قاچاق در منزل یکی از قاچاقچیان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضائی از محل مذکور بازدید کردند که در نتیجه این عملیات مقدار یک و نیم تن بادام که فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه گفت:  ارزش کالای مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • دو اثر مهم عرضه در بورس کالا برای طلای سرخ
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات
  • راه‌اندازی بازارچه‌ها در چهارمحال و بختیاری در دستورکار باشد
  • اولین عرضه خودرو در بورس کالا در سال ۱۴۰۳
  • جزئیات فروش شفاف زعفران در بورس کالا