Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام حسین گروسی در جمع مبلغان با اشاره به تقارن ایام دهه فجر و ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) عنوان کرد: ۱۶۰ مبلغ و مبلغه همزمان با ایام دهه فجر به مناطق مختلف شهرستان ملایر اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه مبلغان برای اجرای برنامه‌های ایام الله دهه فجر امسال به مناطق مختلف ملایر اعزام خواهند شد، اضافه کرد: شماری از مبلغان نیز در مناطق روستایی حاضر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر تبلیغ و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و پاسخگویی به مسائل دینی و شرعی را از اولویت های برنامه های مبلغان برشمرد.

وی گفت: باید با اعزام روحانیون و سخنرانان زبده به نقاط مختلف، اهداف امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی که با یاری خداوند و پشتوانه مردم به پیروزی حق بر باطل انجامید را برای نسل امروز به‌ویژه نسل جوان تبیین کرد.

گروسی بابیان اینکه جوانان و نوجوانان باید بدانند که انقلاب اسلامی ایران با دادن چه خون‌هایی به ثمر نشسته و در حفظ و نگهداری آن کوشا باشند؛ از برگزاری ۸۰ جلسه گفتمان دینی در ملایر همزمان با ایام دهه فجر خبر داد.

وی اضافه کرد: این گفتمان‌ها برای دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم در مدارس، دانشگاه‌ها و مساجد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: گروسی ملایر مبلغ ایام فاطمیه دهه فجر تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۳۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال سیلابی‌شدن مناطق مختلف در سیستان و بلوچستان

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به تداوم باران‌های بهاری در استان احتمال سیلابی شدن و طغیان رودخانه‌ها در نقاط مختلف استان وجود دارد.

محسن حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌ها و الگوهای پیش‌یابی، آسمان استان نیمه ابری، است و بارش‌های بهاری تا جمعه در استان تداوم دارد.

وی ادامه داد: این بارش‌ها امروز در زاهدان، نواحی شمالی و ارتفاعات مرکزی و جنوبی استان و در بعد از ظهر و شب رگبار و رعد و برق، برخی نقاط رگبار و رعدوبرق شدید، تگرگ و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان افزود: همچنین برای شمال استان از جمعه وزش باد برخی ساعات باد شدید و گردوخاک انتظار می‌رود، دریای عمان نیز امروز مواج خواهد بود.

وی گفت: تا صبح امروز از ۵۶ ایستگاه هواشناسی و باران‌سنجی گزارش باران مخابره شد که از ایستگاه‌های زاهدان ۳.۳ میلی‌متر، چاه رحمان از توابع زاهدان ۳۰ میلی‌متر، زهک ۴.۶ میلی‌متر، میرجاوه و سنگان ۱۲ میلی‌متر باران گزارش شده است.

حیدری خاطرنشان کرد: با توجه به ادامه بارندگی‌ها در سطح استان، احتمال آب‌گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی نیز وجود دارد، که توصیه می‌شود از سفرهای غیرضروری و همچنین استقرار در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها پرهیز شود.

کد خبر 747887

دیگر خبرها

  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • احتمال سیلابی‌شدن مناطق مختلف در سیستان و بلوچستان
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • مراقب نیش ها باشید!
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی
  • امدادرسانی به۱۱۲نفردرمناطق تحت تاثیرآبگرفتگی توسط هلال احمرگلستان
  • راه اندازی طرح تحقیقاتی و تولیدی پرورش طیور در دانشگاه ملی ملایر