Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@21:10:45 GMT

مشمولان بیمه بیکاری بسته حمایتی دریافت می کنند

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۳۹۱۳

مشمولان بیمه بیکاری بسته حمایتی دریافت می کنند

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی تامین اجتماعی آذربایجان شرقی، رحیم اردلان با بیان اینکه بیش از 6 میلیون بیمه شده تامین اجتماعی مشمول بسته حمایتی هستند، اعتبار اختصاص یافته برای نخستین بسته حمایتی بیمه شدگان از سوی دولت را ١٤٥٠ میلیارد تومان اعلام کرد که به حساب سازمان تامین اجتماعی واریز شده است.
وی اظهار داشت: تمام بیمه شدگانی که حقوق کمتر از سه میلیون تومان دریافت می کنند مشمول این بسته هستند و تعداد دقیق آنها 6 میلیون و ١٥٠ هزار نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اردلان درباره شناسایی و تایید بیمه شدگان مشمول بسته حمایتی دولت، گفت: مشمولانم توسط سازمان تامین اجتماعی شناسایی و در اختیار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گرفت و کنترل شد و در نهایت پس از تایید سازمان هدفمندی یارانه ها به حساب سرپرست خانوار واریز می شود.
وی ادامه داد: در لیست بیمه شدگان واجد شرایط کمک دولت، بیمه شدگان اجباری، اختیاری، حرف و مشاغل آزاد و مقرری بگیران بیمه بیکاری وجود دارد و از روز گذشته واریز اعتبار بسته حمایتی افراد تحت پوشش بیمه سازمان تامین اجتماعی آغاز شده و این مرحله از طرح بسته حمایتی تا پایان امروز یکشنبه ٣٠ دی به اتمام می رسد.
معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی گفت: لیست بیمه شدگانی که برای سازمان هدفمند سازی یارانه ها ارسال شده است افرادی هستند که از فروردین تا مهر سال جاری شاغل بودند و در این مدت به سازمان تامین اجتماعی لیست حق بیمه پرداخت کرده‌اند.
اردلان اظهار داشت: بسته حمایتی بیمه شدگان نقدی است و به حساب سرپرست خانوار واریز می شود که البته مبلغ آن ثابت نیست و به بُعد خانوار بستگی دارد.
وی اعلام کرد: خانوار های یک نفره یکصد هزار تومان، خانوارهای دونفره ١٥٠ هزار تومان، خانوارهای سه نفره ٢٠٠ هزار تومان، خانوارهای چهارنفره ٢٥٠ هزار تومان و خانوارهای ٥ نفره به بالا ٣٠٠ هزار تومان دریافت می کنند.
اردلان در مورد خانوارهایی که بیش از یک نفر از آنها مشمول بسته حمایتی دولت باشند، گفت: سهمیه هر خانوار فقط یک بسته حمایتی است.
وی در خصوص کسانی که بسته حمایتی را دریافت نکنند و در مورد عدم دلیل دریافت آن سئوال داشته باشند، گفت: این افراد از روز دوشنبه می توانند با ارسال پیام به سامانه #٤*٤* وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پاسخ خود را دریافت کنند، همچنین مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی نیز با شماره تماس ١٤٢٠ آماده پاسخ گویی به بیمه شدگان در مورد بسته حمایتی می باشد.
3038/3071
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها بیکاری تامین اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی هدفمندی یارانه ها یارانه ها جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۳۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن در ردیف پروژه‌های کدد دار کشور قرار گرفت

به گزارش قدس خراسان، علی دهقان‌زاده اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده مبلغ یک میلیارد تومان برای اخذ پروانه ساختمانی پروژه درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن اخذ شد و پس از صدور پروانه عملیات اجرایی این پروژه در ۶ ماهه اول امسال آغاز و طبق قرارداد انجام شده در مدت ۱۸ ماه  این طرح تکمیل و سال آینده شاهد بهره‌برداری این پروژه خواهیم بود. 

فرماندار بردسکن افزود: خوشبختانه این پروژه به لحاظ تزریق اعتباری در ردیف پروژه‌های کددار کشور قرار گرفته است و سازمان تامین اجتماعی در تخصیص بودجه و تجهیزات درمانگاه تامین اجتماعی موافقت خود را اعلام که پس از اخذ پروانه ساختمانی بلافاصله عملیات اجرایی این پروژه که سال گذشته با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور کلنگ آن به زمین زده شد شروع شود.

وی داشتن درمانگاه تامین اجتماعی را در شهرستان بردسکن با توجه به وجود راه‌های مواصلاتی و بیش از ۳۶ هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی یکی از ضروریات دانست و گفت: همواره یکی از مطالبات مردم شهرستان بردسکن داشتن درمانگاه تامین اجتماعی بوده است که خوشبختانه این مهم تحقق پیدا کرد و تمام تلاش ما بر این است با توجه به پای کار بودن سازمان تامین اجتماعی سال آینده این پروژه تکمیل و مورد بهره برداری قرار بگیرد.

خبرنگار: علی نوری

دیگر خبرها

  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد
  • تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی تمدید می‌شود
  • احداث درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن در ردیف پروژه‌های کدد دار کشور قرار گرفت
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد
  • بیمه فراگیر خانواده ایرانی برای تحقق توسعه پوشش‌های بیمه‌ای در خوزستان
  • کنایه رئیس سازمان تأمین اجتماعی به مشاغل سخت! / جدّیت قالیباف به روایت یک عضو جبهه پایداری
  • تصویب کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای اوکراین و اسرائیل در سنا