Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: رئیس پلیس پایتخت در پی اظهارات اخیر دادستان تهران مبنی بر فرار ۳ اخلالگر بازار کاغذ، توضیحاتی در این باره ارایه کرد و گفت:‌ این ۳ نفر پیش از تشکیل پرونده و پیگیری از سوی پلیس، فرار کردند.

سردار حسین رحیمی در واکنش به اظهارات اخیر دادستان تهران درباره سلطان کاغذ و فرار سه متهم اصلی این پرونده اظهار کرد: در بحث کاغذ ما دو پرونده تشکیل دادیم؛ یک گروه کسانی بودند که ارز را برای ورود کاغذ گرفتند و ارزها را فروختند در حالی که عملا کاغذی وارد نکردند، دسته دوم؛ کسانی بودند که ارز گرفتند و کاغذ وارد کردند اما این کاغذها را احتکار کردند و به قیمت دلخواه در بازار آزاد فروختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این رابطه افراد اصلی شناسایی و توسط پلیس دستگیر شدند و آخرین فرد مربوط به این پرونده در روزهای اخیر، طی یک عملیات مراقبت و تعقیب در استان فارس دستگیر شد.
رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اظهاراتی درباره ۳ متهم متواری این پرونده گفت: این ۳ نفر پیش از تشکیل پرونده و پیگیری موضوع از سوی پلیس، اقدام به فرار کردند.
اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز گروهی 4 پسر به دختری در پارکینگ مخروبه عکس های بدون پوشش اقدام پلید پسرتهرانی با دوست خواهرش / دختر27 ساله فریب خورده بود+عکس شوهر بی غیرتم می خواست مرا بفروشد / مهنوش در دادگاه اشک همه را در آورد + عکس اقدام منشوری 2 جوان در حمله به 2 دختر در ائل گولی تبریز + فیلم و عکس "بسته حمایتی" نگرفته اید اینگونه پیگیری کنید توطئه بی رحمانه مینا 16 ساله و ناپدری پلید برای به زندان انداختن مادر بی نوا اولین فیلم از تیراندازی وحشیانه در ورزشگاه سقز / این فوتبالیست به کما رفت + عکس 3 سال زندان به خاطر سوار کردن دختر غریبه به ترک موتور گفتگو با خانواده های شهدای پلاسکو / از دخترکی که هنوز رخت سیاه بر تن دارد تا پیر شدن یک شبه یک مادر مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا حکم قطعی 5 صراف تهرانی صادر شد / مریم انصاری چه نقشی در پرونده دارد؟ + عکس چهره باز حکم قطعی 5 صراف تهرانی صادر شد / مریم انصاری چه نقشی در پرونده دارد؟ + عکس چهره باز این ویروس از گرجستان وارد ایران شد + علائم بیماری تصویر انتقال لاشه هواپیمای بویینگ ۷۰۷ سقوط کرده در کرج لحظه وحشت مسافران هواپیما در آسمان یزد + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: فرار بازار پلیس اخبار حوادث پایتخت رئیس پلیس پرونده فرار دادستان تهران عکس فیلم مشهد صبح زن مادر جوان حادثه دختر مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۳۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان فرار قاتل در «گرمدره»

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از شناسایی و دستگیری قاتل شهروند ۳۷ ساله اهل گرمدره توسط کارآگاهان پلیس آگاهی اداره مبارزه با جرایم جنائی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سرهنگ حکمت‌اله شجاعی، اظهار داشت: اوایل دی ماه سال گذشته در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و اعلام درگیری منجر به قتل در یکی از محلات گرمدره و متواری شدن قاتل، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: در تحقیقات میدانی صورت گرفته توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد، مقتول قصد پیشگیری از دعوای برادرش با قاتل را  داشته که با ایجاد درگیری لظفی و کشیده شدن به دعوا، قاتل با ضربه چاقو این شهروند 37 ساله را به قتل رسانده و متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به اطلاع قاتل از فوت مقتول و متواری بودنش، افزود: با انجام اقدامات تخصصی و ویژه پلیسی توسط کارآگاهان پلیس هویت و مخفیگاه قاتل فراری در یکی از محلات شهرستان کرج را شناسایی و تیمی از ماموران زبده به محل مورد نظر اعزام شدند.

شجاعی، تصریح کرد: در نهایت قاتل فراری 5 ماه پس از وقوع جنایت در مخفیگاهش در یک عملیات ضربتی و هماهنگ پلیسی دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه قاتل انگیزه خود از وقوع این جنایت را اختلافات قبلی با برادر مقتول عنوان کرده، گفت: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزییات جدید از پرونده اوباش نازی‌آباد تهران+ عکس
  • متهم به قتل زهره فکور صبور بازداشت شد
  • انهدام باند خواهر و برادری سرقت در تهران/ کشف ۴۰ پرونده دزدی
  • کلاهبرداری میلیاردی با شگرد نفوذ در سفارتخانه‌ ها و اخذ ویزای کشورهای اروپایی
  • ابعاد پیچیده فوت خانم بازیگر؛ ماجرای خبر دستگیری فرد مرموز
  • جزییات دستگیری متهم به قتل زهره فکور صبور
  • وکیل زهره فکور صبور: متهم به قتل دستگیر شد/ پرونده جزییات محرمانه و اخلاقی دارد
  • لزوم تشکیل یک نهاد برای تأیید صلاحیت سخنرانان/ چالش ارز؛ ‌ همه منتظر اقدام و عمل دولت
  • فرار به جلوی متهمان مفاسد اقتصادی و دو برابر شدن تحریم‌ها
  • پایان فرار قاتل در «گرمدره»