Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - برترین بازیکن فوتبال جهان در سال ۲۰۱۸ از تمایل خود برای تمدید قراردادش با کهکشانی‌ها گفت. ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با وجود انتشار گزارش‌هایی مبنی بر تمایل لوکا مودریچ برای پیوستن به اینتر، خود او می‌گوید که ترجیح می‌دهد به دوران بازیگری‌اش در رئال مادرید ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک کرواتی که سال 2018 اکثر جوایز انفرادی از جمله جایزه بازیکن سال یوفا، فیفا و توپ طلا را از آن خود کرد، تا سال 2020 با رئال مادرید قرارداد دارد.

او شب گذشته (شنبه) پس از زدن گل دوم پیروزی 2 بر صفر کهکشانی‌ها مقابل سویا در لالیگا، به خبرنگاران گفت:  من هنوز یک و سال و نیم دیگر با رئال مادرید قرارداد دارم. خونسردم چون هنوز زمان زیادی تا پایان قراردادم باقی مانده است. هدف من این است که برای مدتی طولانی‌تر در رئال بمانم چون مثل اولین روزی که به این تیم پیوستم از وضعیتم راضی بوده‌ام.

مودریچ 33 ساله سپس به پیروزی ارزشمند تیمش مقابل سویا اشاره کرد و افزود: بسیار خوشحالم که این بازی را بردیم و من فکر می‌کنم که عملکردمان فوق‌العاده بود. ما از بازی‌‌مان راضی هستیم و خوشحالیم که سه امتیاز را گرفتیم. باید در همین جهت به حرکت‌مان ادامه دهیم. تمام بازیکنان ما عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و تماشای چنین بازی‌هایی هواداران‌مان را خوشحال می‌کند. لازم بود چنین عملکردی را برای خودمان و هواداران به نمایش بگذاریم. به شخصه من احساس خوبی دارم و از وضعیتی که تیم‌مان در یک ماه و نیم اخیر داشته راضی‌ام.

فوتبال جهان| امباپه احتمال پیوستنش به رئال مادرید را رد نکرد

هافبک کروات کهکشانی‌ها درباره کورس قهرمانی این فصل لالیگا که در آن تیمش با یک بازی بیشتر نسبت به بارسلونا، 7 امتیاز کمتر از رقیب کاتالان خود دارد هم تأکید کرد: ما نباید به بارسلونا و اینکه چند امتیاز از این تیم عقب‌تر هستیم، فکر کنیم. باید بازی به بازی جلو برویم. می‌جنگیم تا ببینیم آخر فصل چه می‌شود. دغدغه نتایج سایر تیم‌ها را داشتن فایده‌ای ندارد.

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لوکا مودریچ رئال مادرید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لوکا مودریچ رئال مادرید لوکا مودریچ رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۳۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تبلیغ عجیب تلویزیون هنگام پخش بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید

تبلیغ عجیب صداوسیما در هنگام پخش بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید به سوژه کاربران فضای مجازی تبدیل شده است.

دیگر خبرها

  • جلسه ویژه برای ستاره ناراضی رئال: بمانم یا بروم
  • رئال مادرید، بارسلونا را از کورس خرید پدیده جدید فوتبال آرژانتین خارج کرد
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • رئال مادرید قرارداد پسر مارسلو را تمدید کرد
  • (عکس) تبلیغ عجیب تلویزیون هنگام پخش بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • شاهین رئال قصد فرود ندارد!
  • رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند 
  • لوکیتای تمام‌نشدنی؛ لوکا مودریچ، مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2