Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-27@00:23:54 GMT

شارژ مجدد کاراکارت

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۴۰۳۶

شارژ مجدد کاراکارت

به گزارش پایگاه خبری امتداد، در پاسخ به درخواست بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می کنند، شارژ مجدد اعتبار کاراکارت های صادر شده با اعتبار حداقل ۵ میلیون ریال و حداکثر ۱۰۰ میلیون ریال، با دوره بازپرداخت۱۲ ماهه و با نرخ کارمزد ۱۲ درصد امکان پذیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این طرح مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی بر اساس اعتبارسنجی و حداکثر به میزان سه برابر حقوق و مزایای مستمر دریافتی با شرط پوشش دهی حداقل ۲۵ درصد خالص حقوق و مزایای مستمرآنان برای بازپرداخت اقساط ماهانه بالحاظ سایر اقساط مشتری می توانند از فروشگاه های طرف قرارداد این طرح (اعم از فروشگاه زنجیره ای رفاه، اتکا، شهر فرش و …) نسبت به خرید اقساطی کالا اقدام کنند.

شایان ذکر است، کارت هایی که سابق بر این صادر شده اند به مدت ۴ سال اعتبار داشته و قابلیت شارژ مجدد دارند و در صورت تقاضا برای صدور کارت جدید متقاضیان باید به شعبه ای از بانک رفاه که حقوق مستمری خود را از آنجا دریافت می کنند، مراجعه کنند.

قابل توجه تمامی کارکنان دولت و سازمان های دولتی متقاضی استفاده از طرح یادشده که حقوق واریزی ماهانه آنان نزد بانک رفاه نیست، مبلغ اقساط از حقوق و مستمری افراد توسط دستگاه مربوطه کسر و برای واریز به حساب فروشگاه های طرف قرارداد به بانک رفاه ارائه خواهد شد.

همچنین برای افراد تا ۶۸ سال (حایز شرایط برای بیمه عمر) در قبال تعهد کسر اقساط صادره توسط سازمان تامین اجتماعی و افراد بالای ۶۸ سال، معرفی ضامن کسر اقساط دار و با توثیق سپرده سرمایه گذاری بلندمدت مطابق قوانین و ضوابط توثیق سپرده برای تسهیلات و تعهدات ضرورت دارد.

متقاضیان محترم برای کسب اطلاعات بیشتر به یکی از شعب بانک رفاه در سراسر کشور مراجعه کنند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۴۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها

علیرضا انجلاسی گفت: براساس جزء ۲ بند الف تبصره ۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور مبنی بر پرداخت مستقیم به ذی نفع نهایی مقرر شده از فروردین‌مستمری مددجویان تحت پوشش از طریق سازمان هدفمندی یارانه‌ها به صورت مستقیم به حساب مددجویان واریز شود.

وی با بیان اینکه پیش از این مستمری مددجویان توسط سازمان بهزیستی پرداخت می‌شد، درباره مستمری مددجویان گفت: مستمری امسال مددجویان سازمان بهزیستی نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: با افزایش ۳۰ درصدی مستمری خانوارهای یک نفره ماهیانه (۹۹۳۷۲۰)، ۲ نفره (۱۴۱۹۶۰۰)، ۳ نفره (۱۹۷۸۴۴۰)، چهار نفره (۲۵۵۵۲۸۰) و خانواده پنج نفره و بالاتر (۳۱۲۳۱۲۰) تومان دریافت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • معاون وزیر کار : دستمزد کارگران در کنار افزایش تورم تقریبا رشد کرده
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • مذاکرات برای افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران
  • خبر جدید از افزایش منطقی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران / دریا بیگی تشریح کرد
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • اعتراض به کسر از حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی
  • خاندزوی: بدهی‌های ایران تا سال قبل را به صفر رساندیم
  • خاندوزی: تمام بدهی های کشور به بانک توسعه اسلامی را تسویه کردیم
  • ناتوانی مردم آمریکا در پرداخت اقساط وام‌ها
  • بدهی‌های ایران به «بانک توسعه اسلامی» را به صفر رساندیم