Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@03:05:57 GMT

طرح «سهمیه‌بندی بنزین» اعلام وصول شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۴۱۴۷

طرح «سهمیه‌بندی بنزین» اعلام وصول شد

رکنا: عضو هیات رئیسه مجلس از اعلام وصول سه طرح از جمله سهمیه بندی بنزین خبرداد.

به گزارش رکنا، علیرضا رحیمی در جلسه علنی امروز(یکشنبه) پارلمان طرح اصلاح تبصره ۲ ماده ۷۶ قانون تامین اجتماعی، طرح سهمیه بندی بنزین و طرح استفساریه بند «ب» ماده ۱۵۹ قانون برنامه پنجم توسعه را اعلام وصول کرد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز گروهی 4 پسر به دختری در پارکینگ مخروبه عکس های بدون پوشش اقدام پلید پسرتهرانی با دوست خواهرش / دختر27 ساله فریب خورده بود+عکس شوهر بی غیرتم می خواست مرا بفروشد / مهنوش در دادگاه اشک همه را در آورد + عکس اقدام منشوری 2 جوان در حمله به 2 دختر در ائل گولی تبریز + فیلم و عکس "بسته حمایتی" نگرفته اید اینگونه پیگیری کنید توطئه بی رحمانه مینا 16 ساله و ناپدری پلید برای به زندان انداختن مادر بی نوا اولین فیلم از تیراندازی وحشیانه در ورزشگاه سقز / این فوتبالیست به کما رفت + عکس 3 سال زندان به خاطر سوار کردن دختر غریبه به ترک موتور گفتگو با خانواده های شهدای پلاسکو / از دخترکی که هنوز رخت سیاه بر تن دارد تا پیر شدن یک شبه یک مادر مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا حکم قطعی 5 صراف تهرانی صادر شد / مریم انصاری چه نقشی در پرونده دارد؟ + عکس چهره باز لحظه وحشت مسافران هواپیما در آسمان یزد + فیلم مرد تهرانی با چاقو و چکش به جان همسرش افتاد / دخترم را از دست مادرش نجات داد این ویروس از گرجستان وارد ایران شد + علائم بیماری این زن جوان چرا در پرواز هواپیمای بویینگ 707 بود ؟+ عکس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: قانون جلسه علنی سهمیه بندی بنزین عضو هیات رئیسه مجلس قانون برنامه پنجم توسعه ساعت عکس فیلم مشهد صبح زن مادر جوان حادثه دختر مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۴۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد

ایسنا/اردبیل مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: از آغاز اجرای طرح رایگان دو گانه سوز کردن خودروهای عمومی تاکنون، پنج هزار و ۳۲۹ خودروی عمومی در استان اردبیل دوگانه سوز شده است.

سید حجت مدنی ۵ اردیبهشت گفت: تاکنون شش هزار و ۱۳۳دستگاه خودرو در سامانه gcr.niopdc.ir برای تبدیل به دو گانه سوز در سطح منطقه ثبت نام کرده اند که از این تعداد پنج هزار و ۳۲۹ خودرو دو گانه سوز شدند و ۸۰۴ دستگاه خودروی دیگر در صف تبدیل هستند.

مدیر منطقه اردبیل افزود: از مزیت‌های استفاده از سوخت سی ان جی در خودروها می‌توان به صرفه‌جویی در مصرف بنزین، آلایندگی کمتر نسبت به سوخت بنزین و همچنین کاهش هزینه سوخت اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از نکات اصلی و مهم در سوق دادن صنعت خودرو سازی به سمت تولید خودروهای دوگانه سوز این است که فرایند تولید گاز نسبت به بنزین آسان بوده و هزینه کمتری نسبت به تولید بنزین در سطح کشور دارد.

مدنی ادامه داد: برای خودروهای شامل طرح، پیامک واجد شرایط بودن استفاده از این طرح ارسال می شود و مالکان خودروها می‌توانند با مراجعه به سایت اشاره شده، نسبت به ثبت نام و نوبت گیری در کارگاه‌های مجاز تبدیل اقدام کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان توسط مرد نقاش
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش
  • تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکاران است
  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • تأکید معاون وزیر نفت بر وصول بدهی‌ ابربدهکاران صنعت گاز
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات از ابربدهکاران
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی در سال گذشته