Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمرئی در جلسه شورای عالی نماز وزارت آموزش‌وپرورش از ارزیابی مدارس در حوزه نماز بر اساس شاخص‌های هجده گانه خبر داد

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش‌وپرورش،   جلسه شورای عالی نماز وزارت آموزش‌وپرورش با حضور وزیر آموزش‌وپرورش و رئیس ستاد اقامه نماز کشور در اردوگاه باهنر تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر این اساس؛ در این جلسه سید محمد بطحایی به ارائه سخنانی در خصوص اقامه نماز در مدارس پرداخت و در ادامه حجت‌الاسلام قرائتی به تشریح وضعیت نماز و ارائه پیشنهاد‌هایی در مورد نماز مدارس پرداخت.

 

در ادامه اعضای این شورا پیشنهاد‌هایی را در خصوص ارتقای وضعیت اقامه نماز در مدارس ارائه دادند و مدیرکل ارزیابی و عملکرد در این با ارائه گزارشی از وضعیت اقامه نماز در مدارس اظهار  کرد: بر اساس ارزیابی‌های انجام‌شده 24 هزار و 197  مدرسه در سامانه الکترونیکی نظارت و ارزیابی نماز مدارس، وضعیت خود را اعلام کردند و منتظریم این آمار به حدود 80 هزار مدرسه برسد.

 

علیرضا کمرئی  از اجرای طرح نظارت و ارزیابی بر اقامه نماز در مدارس خبر داد و اذعان کرد:  بر اساس شاخص‌های هجده گانه ارزیابی نهایی از عملکرد مدارس در حوزه نماز انجام خواهد شد و برترین‌ها را مورد تشویق قرار خواهیم داد.

 

 

مدیرکل ارزیابی و عملکرد گفت: هیچ مدرسه‌ای خارج  از طرح نظارت و ارزیابی قرار نخواهد داشت لذا این سامانه را در سال آینده نیز فعال خواهیم کرد.

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: انقلاب اسلامی خبرگزاری شبستان جنوب کرمان حضرت زهرا س حجت الاسلام روحانی هرمزگان ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان ارتش سفر رئیس جمهور به گلستان اقامه نماز وزارت آموزش و پرورش ستاد اقامه نماز نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۴۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان

دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان اعلام کرد: امروز، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ، نماز جمعه در همه شهر‌ها و روستا‌های گیلان برگزار خواهد شد .
همچنین نمازجمعه رشت ، امروز به امامت آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در مصلای امام خمینی این شهر اقامه می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به آموزش‌وپرورش بردسکن
  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی
  • راه‌اندازی اردوگاه دانش‌آموزی چمعالی بعد از ۱۸ سال
  • متقاضیان جهش تحصیلی در کردستان از ۱۵ اردیبهشت نوبت گیری کنند
  • نباید با معلم‌مان کشتی بگیریم/ دولت‌ها تا یک سال اول‌شان به معلم‌ها توجه می‌کنند/ حضور طلاب در مدارس مسبوق به سابقه است/ «نیرزاده» هم طلبه بود
  • برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ فردا جمعه/ ۱۹ هزار مربی اول مهر وارد مدارس می‌شوند
  • ۱۴۳ طرح و پروژه آموزشی در استان بوشهر تامین اعتبار شد
  • فرسودگی فضای آموزشی در کوهدشت/ ۱۴ مدرسه تخریبی است