Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@20:14:32 GMT

بازگشایی راه های صعب العبور مانه و سملقان

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۴۸۵۳

بازگشایی راه های صعب العبور مانه و سملقان

مدیر اداره راهداری شهرستان مانه و سملقان گفت: بازگشایی و برف روبی راه های صعب العبور روستاهای این شهرستان چندروزی است که در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آشخانه؛ جعفر جعفری روز یک شنبه اظهار داشت: در این چند روز اخیر و امروز صبح، راه های روستاهای هاور، کاستان، چخماقلو، شبلی، سوخلی و شورسو بازگشایی و برف روبی شده است و بعضی از این روستاها نیز در دست اقدام می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر اداره راهداری شهرستان مانه و سملقان افزود: این اداره در فصل زمستان و زمان بارش برف و باران به صورت آماده باش با اکیپ های راهداری راه های روستاهایی که برف و کولاک بسته شده را بازگشایی و خدمات رسانی می کند.

 

وی همچنین از برف روبی و نمک پاشی محور اصلی جوزک به اسپاخو خبرداد و گفت: این مسیر به علت پرتردد بودن به صورت کامل خدمات رسانی می شود و اکیپ ها به صورت ۲۴ ساعته آماده باش است.

 

جعفری، اظهارداشت: شهرستان مانه و سملقان ۷۸۸ کیلومتر راه روستایی دارد که ۳۴۱ کیلومتر آن آسفالت شده و ۴۴۷ کیلومتر راه روستایی به صورت خاکی است که نیاز به اعتباری افزون بر ۱۸۰ میلیارد ریال دارد.

 

وی بیان کرد: این  شهرستان با ۴۶ کیلومتر بزرگراه و ۲۹ کیلومتر جاده دوطرفه از حادثه خیزترین شهرستان های استان خراسان شمالی است. 

پایان پیام/638

منبع: شبستان

کلیدواژه: شورای عالی انقلاب فرهنگی خبرگزاری شبستان انقلاب اسلامی سفر رئیس جمهور به گلستان حضرت زهرا س جنوب کرمان روزنامه شهید حجت الاسلام روحانی ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان بازگشایی راه های روستایی راهداری مانه و سملقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۴۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردنه تته در محور کرمانشاه به کردستان بازگشایی شد

سید شهرام کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: گردنه تته پس از پنج ماه انسداد با تلاش راهداران شهرستان پاوه کاملاً بازگشایی و ایمن سازی شد.

وی افزود: گردنه تته یکی از نقاط مرتفع و برف گیر استان کرمانشاه، شهرستان پاوه به شمار می‌رود که هر سال با بارش اولین برف بسته خواهد شد؛ با توجه به سخت گذر بودن این محور، امکان انجام عملیات برف روبی وجود ندارد و بازگشایی آن به اول بهار سال آینده موکول می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این گردنه ۲۱ کیلومتر طول دارد که ۱۷ کیلومتر آن در محدوده استان کرمانشاه شهرستان پاوه واقع شده است و مابقی آن در حوزه استحفاظی استان کردستان و شهرستان سروآباد است.

کهریزی در پایان افزود: گردنه تته در منطقه اورامانات محور ارتباطی شهرستان پاوه و شهرهای نودشه و نوسود در استان کرمانشاه به شهرستان سروآباد و مریوان در استان کردستان است.

کد خبر 6087792

دیگر خبرها

  • گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد
  • گردنه تته بعد از ۵ ماه بازگشایی شد + عکس
  • بازگشایی گردنه تته بعد از پنج ماه
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی
  • بازگشایی گردنه معروف پس از ۵ ماه مسدودی + فیلم | ارتفاع برف به چندین متر می‌رسد
  • دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • گردنه تته در محور کرمانشاه به کردستان بازگشایی شد
  • بازگشایی گردنه تته در کردستان پس از ۵ ماه
  • درخواست مجدد برای بازگشایی گوگل پلی توسط وزارت ارتباطات