Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@17:45:16 GMT

معرفی ۱۱ بازیکن اردن و ویتنام

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۵۰۳۴

معرفی ۱۱ بازیکن اردن و ویتنام

ویتال بورکلمانز و پارک هانگ سئو نفرات اصلی اردن و ویتنام را مشخص کردند.

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین مسابقه مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا، تیم اردن صدرنشین گروه B از ساعت ۱۴:۳۰ امروز در استادیوم آل مکتوم دبی به مصاف ویتنام، تیم سوم گروه D خواهد رفت که قضاوت این دیدار را علیرضا فغانی و تیم ایرانی او برعهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عامر شفیع، انس بنی یاسین، طارق خطاب، فراس شلبایه، سالم العجالین، سعید حسن مرجان، بهاء عبدالرحمن، خلیل بنی عطیه، موسی محمد التعمری، یاسین محمود البخیت و یوسف الرواشده ۱۱ بازیکن اصلی تیم ملی اردن برابر ویتنام هستند که ترکیب مشابه ویتال بورکلمانز نسبت به دیدار مرحله گروهی برابر استرالیا است.

 

پارک هانگ سئو نیز برای این مسابقه از دانگ وان لام، دو دوی مان، کو انگوک های، بی تی دانگ، دوآن وان هائو، نوین ترانگ هوانگ، نوین هوی هانگ، دو هانگ دانگ، نوین چانگ های، فان وان دوک و نوین چانگ فونگ به‌عنوان نفرات اصلی تیم ملی ویتنام برابر اردن بهره می‌برد.

 

ترکیب تیم ملی ویتنام در مسابقه امروز نسبت به دیدار دور گروهی مقابل ایران یک تغییر داشته که نوین هوی هانگ به جای فام دوک هوی بازی می‌کند.

 

اردن تیم ملی اردن تیم ملی ویتنام جام ملتهای آسیا 2019

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اردن تیم ملی اردن تیم ملی ویتنام جام ملتهای آسیا 2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۵۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

می‌گفتید بازیکن خوبی نیستم، حالا ساکت شوید!

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند بعد از یازده سال یک بار دیگر به فینال لیگ قهرمانان رسید. تیم آلمانی با برتری 1-0 در هر دو بازی رفت و برگشت برابر پی اس جی توانست به فینال ومبلی برسد و جالب اینکه در سال 2013 نیز فینال در ومبلی بود و دورتموند آنجا مغلوب بایرن شد. امشب شاید بایرن با شکست رئال دوباره حریف زردها شود.

در بازی دیشب یکی از ستاره‌های دورتموند امره جان بود. هافبک تنومند در این بازی 78 درصد پاس صحیح ارسال کرد و در 45 مورد در جریان بازی دخالت داشت. او در 4 دوئل نیز موفق بود و موفق به بازپس گیری توپ شد.

امره که در مراحل حذفی لیگ قهرمانان فقط در بازی رفت یک چهارم نهایی برابر اتلتیکو در دقیقه 84 تعویض شد، در پایان بازی فرصت برای پاسخگویی به منتقدانش را غنیمت شمرد و گفت: «خیلی‌ها می‌گویند من بازیکن خوبی نیستم و به درد دورتموند نمی‌خورم. این افراد حالا بهتر است دهانشان را ببندند و بازی من در فینال را تماشا کنند.»

دیگر خبرها

  • حذف نوشاد عالمیان با شکست برابر شگفتی ساز ۱۹ ساله
  • داور دیدار ایران و هنگ‌کنگ معرفی شد
  • می‌گفتید بازیکن خوبی نیستم، حالا ساکت شوید!
  • می‌گفتید من بازیکن بدی هستم؛‌حالا خفه شید
  • می‌گفتید بازیکن خوبی نیستم، حالا خفه شوید!
  • بهترین بازیکن دفاعی NBA معرفی شد
  • بهترین بازیکن دفاعی سال NBA معرفی شد
  • سرمربی جدید تیم ملی ویتنام باز هم از کره
  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • هم قسم در رختکن: لیگ قهرمانان برای رویس!