Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-07@10:22:51 GMT

ضربه وزارت اطلاعات به باند قاچاق نقره از چین

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۵۰۳۷

ضربه وزارت اطلاعات به باند قاچاق نقره از چین

به گزارش ایسکانیوز، وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان آذربایجان شرقی باند قاچاق سازمان یافته زیورآلات نقره چینی به داخل کشور را کشف و ۹ نفر از قاچاقچیان را دستگیر کردند.

قاچاقچیان محموله های نقره را از چین به مقصد عراق و سپس با جاسازی در اتوبوس به تهران منتقل می کردند تا به صورت شبکه سراسری در سطح کشور توزیع شود که نتیجه این اقدامات به تعطیلی کشیده شدن واحدهای نقره سازی و بیکاری فعالان این بخش شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعترافات بدست آمده از متهمان، این باند از سال ۹۲ تاکنون حدود ۲۳ تن زیورآلات نقره به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان (قیمت کارخانه ای) قاچاق کرده اند.

156 / 156 وزارت اطلاعات استان آذربایجان شرقی زیورآلات نقره چینی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وزارت اطلاعات استان آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۵۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال ۲۶۰ روستای بالای ۲۰ خانوار آذربایجان غربی به اینترنت پرسرعت

مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: ۲۶۰ روستای بالای ۲۰ خانوار استان تا پایان سال به اینترنت پرسرعت متصل خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، قاسم جلیلی‌نژاد، امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در جمع رسانه‌ها در خصوص مشکلات ارتباطی روستاها اظهار کرد: توسعه اینترنت روستایی از اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم است و در این راستا تا پایان سال تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان به اینترنت پرسرعت متصل می‌شود.

وی ضمن تشریح وضعیت توسعه ارتباطات روستایی آذربایجان‌غربی افزود: تلاش می‌کنیم تا پایان سال‌جاری با پوشش اینترنت ۲۶۰ روستای باقیمانده، پوشش تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار را به اتمام برسانیم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: هرچند برخی نقاط کم‌پوشش یا کم‌کیفیت باقی خواهد ماند که مشکل آن‌ها را نیز با احداث سایت‌های جدید رفع خواهیم کرد.

جلیلی‌نژاد با اشاره به اتصال بیش از ۴۳۰ روستای استان به اینترنت پرسرعت در دولت سیزدهم تصریح کرد: زیرساخت‌های ارتباطی ارائه شده به روستاها و مناطق محروم استان از جمله دستاوردهای مهم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای توسعه دولت هوشمند و ایجاد بسترهای ارتباطی برای مناطق محروم است.

وی ادامه داد: بر اساس این گزارش تأمین انتقال و برق سایت‌ها و کوهستانی بودن استان آذربایجان‌غربی از عوامل مهم اتصال نداشتن مابقی روستاها به شبکه ملی اطلاعات است که با رفع مغایرت‌ها و شناسایی موانع موجود تا پایان سال ۱۴۰۳، تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان از نعمت اینترنت پرسرعت بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 751335

دیگر خبرها

  • وزارت دفاع انگلیس هک شد/ نشت اطلاعات پرسنلی نظامیان
  • وزارت دفاع انگلیس هک شد
  • اتصال ۲۶۰ روستای بالای ۲۰ خانوار آذربایجان غربی به اینترنت پرسرعت
  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • تیم‌های تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان(عج)
  • چندین تیم تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان (عج)
  • برپایی اردوی تیم ملی تنیس
  • اردیبهشت تماشایی در باغ‌های سیب مراغه