Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان - ایرنا - سرپرست فرماندهی انتظامی زابل در شمال سیستان و بلوچستان گفت: حریق یک واحد آپارتمان در شهرک پالیز این شهرستان چهار نفر را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد ثمره حسینی روز یکشنبه در این باره اظهار داشت: یک فقره آتش سوزی روز گذشته در شهرک پالیز زابل به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام و بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری 12 به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد یک واحد آپارتمان به دلیل نامعلومی دچار حریق شده و به واحد طبقه بالا سرایت کرده که با کمک عوامل آتش نشانی حریق مهار شد.
سرپرست فرماندهی انتظامی زابل گفت: در این حادثه چهار نفر از ساکنان این 2 واحد مسکونی مجروح و با کمک نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی بیان کرد: علت دقیق حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.
9923 **6081

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي حريق زابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۵۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در این منطقه از تهران می‌توان با ۲۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد

جدیدترین قیمت رهن و اجاره واحد‌های مسکونی در منطقه ۱۷ تهران و براساس اطلاعات میدانی نشان می‌دهد که برای رهن یک واحد ۸۰ متری در محله آذری حدود ۳۵۰ میلیون تومان پول لازم است.

به گزارش مهر، یک آپارتمان ۸۵ متری دوخوابه در منطقه ۱۷ محله فلاح - سجاد (ع) تهران با پرداخت (۷۰۰ میلیون تومان) ودیعه و کرایه ماهیانه (صد میلیون ریال) قابل اجاره و این واحد ساخت (۱۳۹۷) است.

بر اساس آمار قیمت‌ها، برای رهن کامل یک واحد آپارتمان ۸۰ متری دوخوابه، ۶ سال ساخت در منطقه ۱۷ محله امام‌زاده حسن تهران، نیازمند ۶۰۰ میلیون تومان سرمایه خواهید بود.

قیمت خرید واحد‌های دیگر در منطقه ۱۷ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

دیگر خبرها

  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد
  • در این منطقه از تهران می‌توان با ۲۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم