Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-06@20:21:20 GMT

پیام تهدید آمیز حماس برای نتانیاهو

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۵۳۱۹

پیام تهدید آمیز حماس برای نتانیاهو

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، شبکه ۱۳ اسرائیل اعلام کرد، جنبش حماس این پیام را به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی داده است که در صورت عدم پایبندی این رژیم به تعهدات خود در آتش‌بس اخیر از جمله اجازه ورود کمک‌های مالی قطر به نوار غزه، تحرکات خود در میدان جنگ را تشدید خواهد کرد.

طبق گزارش این شبکه، پیام‌های حماس توسط طرف‌های مختلف از جمله واسطه مصری، قطر و فرستاده‌های غربی به اسرائیل منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه ۱۳ اسرائیل در ادامه گزارش خود آورده است: حماس اسرائیل را تهدید کرده که اگر اوضاع بر همین منوال پیش برود و کمک‌های مالی قطر به غزه منتقل نشود، تظاهرات و راهپیمایی‌های بازگشت در طول مرز غزه و اراضی اشغالی افزایش خواهد یافت.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رسانه‌های اسرائیلی پیشتر اعلام کرده بودند که دولت اسرائیل تصمیم گرفته به خاطر حملات اخیر به جنوب اراضی اشغالی اجازه انتقال سری سوم کمک‌های مالی قطر به نوار غزه را ندهد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پیام تهدید آمیز حماس نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۵۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم نتانیاهو علیه الجزیره انتقام جویانه است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از الجزیره، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس نسبت به تصمیم کابینه رژیم صهیونیستی در بستن دفتر الجزیره در سرزمین‌های اشغالی واکنش نشان داد.

جنبش حماس تاکید کرد: تصمیم نتانیاهوی جنایتکار و کابینه‌اش در بستن دفتر شبکه الجزیره و ممانعت از فعالیت و پوشش خبری این شبکه، نقض آشکار آزادی مطبوعات و خبرنگاری است.

در ادامه این بیانیه آمده است: تصمیم نتانیاهو در بستن دفتر شبکه الجزیره اقدامی سرکوبگرانه و انتقامی نسبت به نقش حرفه‌ای الجزیره در رسوایی جنایت‌های اشغالگران و نقض قوانینِ صورت‌گرفته از سوی آن‌ها است.

جنبش حماس بیان کرد: این تصمیم در راستای به کرسی‌نشاندن جنگ اعلامی علیه خبرنگارانی است که در معرض تروریسم برنامه‌ریزی‌شده صهیونیستی با هدف پنهان‌نمودن حقیقت قرار دارند.

در ادامه این بیانیه آمده است: هجمه رژیم اشغالگر علیه شبکه الجزیره و کشتار نزدیک به ۱۴۱ خبرنگار در نوار غزه از ۷ ماه پیش تاکنون، دروغ‌بودن ادعاهای رژیم اشغالگر در خصوص آزادی مطبوعات را روشن می‌کند.

جنبش حماس اعلام کرد: ما به شدت بستن دفاتر شبکه الجزیره از سوی رژیم اشغالگر را محکوم می‌کنیم و از موسسات حقوقی و مطبوعاتی بین‌المللی می‌خواهیم که ضمن محکوم‌نمودن این اقدام، مجازات‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کنند.

گفتنی است کمی پیش‌تر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که کابینه وی به لایحه تعطیلی شبکه تلویزیونی «الجزیره» قطر در تل‌آویو رای داده است.

تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم اعلام کرد: تصمیم به بستن شبکه الجزیره در اسرائیل با اجماع آرا در کابینه به تصویب رسید.

نتانیاهو مدعی شد: کابینه به ریاست من و با اتفاق نظر تصمیم گرفت شبکه فتنه‌گر الجزیره را در اسرائیل ببندد.

دیگر خبرها

  • احتمال توقف مذاکرات میان حماس و تل‌آویو در سایه تهدید علیه رفح
  • تهدید وزیر جنگ رژیم صهیونیستی براى حمله قريب الوقوع به رفح
  • شروطی را که به معنای تسلیم‌شدن ما باشد، نمی‌پذیریم | تسلیم شدن در برابر حماس شکست فاجعه بار برای اسرائیل است
  • تصمیم نتانیاهو علیه الجزیره انتقام جویانه است
  • توضیح دفتر نتانیاهو درباره بستن شبکه الجزیره
  • نتانیاهو: جنگ را تمام نمی‌کنم
  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو
  • خوش‌بینی منابع مصری به روند مذاکرات آتش‌بس
  • نتانیاهو نمی‌تواند برای دستیابی به توافق تصمیم بگیرد
  • دیوان لاهه درباره «تهدید به انتقام‌جویی» علیه این مرجع بین‌المللی هشدار داد