Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@00:19:10 GMT

دوره مربی گری درجه c فوتبال در دامغان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۵۳۷۸

دوره مربی گری درجه c فوتبال در دامغان برگزار شد

سمنان- ایرنا- سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دامغان گفت: دوره مربی گری درجه c فوتبال ایران با حضور 25 نفر در این شهرستان برگزار شد.

ساسان معین روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: دوره مربی گری درجه c فوتبال زیر نظر منصور بسطامی، مدرس فدراسیون فوتبال با حضور 25 نفر در حال برگزاری است.
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دامغان گفت: این دوره آموزشی بنا به درخواست ورزش دوستان این شهرستان، طی هفت روز و به صورت تئوری و عملی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معین تصریح کرد: این دوره آموزشی از 27 دی ماه آغاز شده است و تا پنجم بهمن 97 ادامه دارد.
وی افزود: افراد حاضر در این دوره آموزشی، پس از پایان دوره در صورت کسب قبولی، کارت مربی گری درجه c فوتبال دریافت می کنند و پس از دریافت کارت مربی گری می توانند به تیم داری، استعدادیابی و یا عقد قراداد با تیم های فوتبال اقدام کنند.
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دامغان گفت: ورزش در این شهرستان از ظرفیت بالایی برخوردار است که باید از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده شود.
به گزارش ایرنا، استان سمنان با جمعیت بیش از 702 هزار نفر، 37 هزار و 219 ورزشکار بیمه شده دارد و بیش از 2 هزار مدال در عرصه ورزش توسط ورزشکاران این استان کسب شده است.
9856/6103

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال مربي گري دامغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۵۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورتموند ترزیچ را داشت، ما یک نابغه قلابی!

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس انریکه در فرانسه منتقدان زیادی دارد. او توانسته پی اس جی را برنده دو جام کند ولی دیشب در رساندن پاریس به فینال لیگ قهرمانان ناکام ماند. شکل رفتار او در نشست‌های خبری و حمله صریح به خبرنگاران و کارشناسان فوتبال باعث شده دشمنان او در فرانسه زیاد شوند.

یکی از این منتقدان دنیل ریولو است. او بعد از شکست بازی رفت از ترکیب ابتدایی پی اس جی و پست بازی امباپه انتقاد کرده بود و با کنایه به انریکه لقب نابغه را داد.

دیشب او بار دیگر به مربی اسپانیایی حمله کرد: «ما حذف شدیم چون دورتموند ترزیچ را روی نیمکت داشت ولی روی نیمکت پاریس یک نابغه قلابی نشسته بود. نابغه روی نیمکت، راه حلی برای فرار از شکست پیدا نکرد. وضعیت روحی تیم از روز اول مثبت نبود. روحیه ها کمی بهتر شد، اما تیم از نظر تاکتیکی اصلا. مردم دیگر نگویند لوئیس انریکه یک نابغه است. ترزیچ در دو بازی به او درس فوتبال داد و نشان داد نابغه کیست.»

ریولو ادامه داد: «انریکه خودش را عقل کل می داند و به تنهایی می خواست راه حل را پیدا کند اما ترزیچ که برای اکثر مردم ناشناخته بود، دو بار به انریکه درس فوتبال داد. حالا ما نابغه ای را داریم که دو سال دیگر در پاریس ادامه خواهد داد و به قول خودش هر هفته ایده های خوبی خواهد داشت. دورتموند ممکن است استثنایی نباشد، اما آنها فوق العاده باهوش هستند. ترزیچ مربی ای است که کسی او را نمی شناسد و یک مربی بومی به حساب می آید. اما تیمش فوق العاده باهوش است. ما یک نابغه قلابی داریم ولی آنها ترزیچ را داشتند. او یک تاکتیک نسبتا ساده را اجرا کرد و با همان  روش خیلی خوب پیش رفت. باهوش بودن در فوتبال بسیار مهم است. ما حذف های زیادی از پی اس جی را تجربه کرده ایم. بیشتر اوقات بعد از حذف ها عصبانی بودم. امشب عصبانی نیستم، بلکه پر از ناامیدی هستم.»

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی به فوتبال ایران می‌آید؛ دوره‌ای فشرده برای مربیان برگزار شد
  • ۱۷۰ مربی برای برگزاری دوره‌های هویت در مدارس مرکزی آموزش دیدند
  • آیین گل غلتان در امیریه دامغان
  • دورتموند ترزیچ را داشت، ما یک نابغه قلابی!
  • مربی استقلال به کمیته اخلاق احضار شد
  • برگزاری اولین دوره المپیاد ورزشهای فناورانه دانشجویی در دانشگاه بیرجند
  • اساتید برتر دانشگاه دامغان تقدیر شدند
  • تیم «امین حزباوی» مربی نایب قهرمان جام جهانی را می‌خواهد
  • دوره تربیت مربی درجه ۳ در استان ایلام برگزار می‌شود
  • ثبت نام دوره مربیگری درجه C آسیا در یزد تکمیل شد