Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار روانسر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 80 درصد مصوبات شورای آموزش و پرورش این شهرستان محقق و اجرایی شده است.

به گزارش ایرنا، حسین ویسمرادی روز یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان روانسر افزود: شورای آموزش و پرورش روانسر از ابتدای سال تاکنون 49 مصوبه داشته که 39 مصوبه اجرایی و 10 مصوبه نیز در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه مصوبات شوراهای آموزش و پرورش منافع آموزش و پرورش را تامین می کند، ادامه داد: تحصیل اسناد مالکیت فضاهای دارای کاربری آموزشی این شهرستان یکی از مهمترین مصوبات این شورا بوده که خوشبختانه تا حدودی موفق عمل کرده ایم.
فرماندار روانسر اظهار داشت : امروز همگان به این نتیجه و باور رسیده اند که مسیر بهبود و پیشرفت جامعه از آموزش و پرورش می گذرد، از این رو در درجه اول باید با همفکری و مشورت شوراها در راستای تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت گام برداشت.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسر نیز دراین جلسه گفت: پروژه ساخت مدرسه 6 کلاسه شهر شاهو به پیمانکار واگذار شده است.
عثمان ویسی افزود: پس از زلزله 21 آبان ماه سال گذشته، تاکنون عملیات ساخت چهار مدرسه به اتمام رسیده و ساخت چهار مدرسه دیگر در حال ساخت است.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.
7455/3033

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آموزش روانسر فرماندار شوراي آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۵۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر فتحی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه خیران از اصلی‌ترین بازوهای توسعه زیرساخت‌های آموزشی در استان اصفهان هستند، اظهار کرد: در سال گذشته خیران ۹۸۰ میلیارد تومان برای ساخت مدرسه پراخت کردند.

وی با بیان اینکه با پرداخت این مبلغ بیش از نیمی از تعهد خیران در سال گذشته پرداخت شده است، تصریح کرد: باید توجه داشت که تعداد خیران مدرسه ساز استان اصفهان یک هزار و ۷۰۰ نفر است که در کنار ۱۰۰ نفر پرسنل اداره کل نوسازی و بهسازی مدارس استان بهره برداری از ۴۵۰ طرح آموزشی و پرورشی را در دستور کار دارند.

مدیرکل نوسازی و بهسازی مدارس استان اصفهان با اشاره به سهم بسیار خیران در ساخت مدارس استان اصفهان افزود: می‌توان گفت ۸۰ درصد از مدارس استان اصفهان به صورت مشارکت صد در صدی خیران ساخته شده است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های این اداره کل در سال جاری نیز ابراز کرد: ۱۰۰ طرح آموزشی در قالب ۵۰۰ کلاس درس امسال تحویل آموزش و پرورش خواهد شد که بسیاری از این طرح‌ها در پروژه‌های مسکن مهر و مناطق پر جمعیت ساخته خواهد شد.

کد خبر 6098034

دیگر خبرها

  • ۲۵۰ کلاس درس در اسلامشهر در دست ساخت است
  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع پرورش اسب در شهرکرد
  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه
  • چمران: قرار نیست درختی در محدوده پارک لاله قطع شود
  • واکنش چمران به حصارکشی درون بوستان لاله تهران/قرار نیست درختی در این محدوده قطع شود
  • نخستین آیین‌نامه اجرایی سند تحول آموزش و پرورش تصویب شد